Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
beauty1love schreef:Gefeliciteerd Van!![]()
Spannend Kim, merk je wat aan Maze?
Wij hebben afgelopen weekend de werpkist opgehaald en opgezet in huis. Nog ongeveer drie weken te gaan.
[ [url=m/87KP3h.jpg]Afbeelding[/url] ]
Van schreef:Wat leuk Tennos! Hier blijft er ook een meisje![]()
Ik ben benieuwd Kim!
Hier doen alle 9 het super. Heb alleen weer mensen die nog steeds niet gereageerd hebben op mijn bericht dat ik een pup voor ze heb, zo irritant. Echt geen probleem als je er vanaf ziet maar laat dat dan even weten
Silvia schreef:Komende vrijdag gaan we naar pups van 4 weken oud kijken. We hebben alleen nog telefonisch contact gehad met de fokker. Hopelijk kunnen we begin 2024 een van de pups in ons huis verwelkomen.![]()
We willen niet met lege handen aankomen maar ik weet niet zo goed wat mee te nemen. Wat wordt door fokkers op prijs gesteld als cadeautje? Iets voor bij de koffie, maar als alle 7 potentiële pupkopers in een paar dagen tijd daarmee komen aanzetten komt je dat ook de neus uit.![]()
Waar scoor ik punten mee bij de fokker?
Silvia schreef:Komende vrijdag gaan we naar pups van 4 weken oud kijken. We hebben alleen nog telefonisch contact gehad met de fokker. Hopelijk kunnen we begin 2024 een van de pups in ons huis verwelkomen.![]()
We willen niet met lege handen aankomen maar ik weet niet zo goed wat mee te nemen. Wat wordt door fokkers op prijs gesteld als cadeautje? Iets voor bij de koffie, maar als alle 7 potentiële pupkopers in een paar dagen tijd daarmee komen aanzetten komt je dat ook de neus uit.![]()
Waar scoor ik punten mee bij de fokker?