Kim_Asterix schreef:Ik kom ook even binnen vallen
Door omstandigheden had ik een groepje van 3 gerbils (mannen) bij elkaar zitten. Verrassend genoeg is dit ruim 2 jaar goed gegaan. Daarna is er 1 man verstoten (ze begonnen ook te vechten) dus die had ik in september gekoppeld aan een pup. Het zijn dikke maatjes geworden maar helaas is de oudere gerbil vorige week volkomen onverwachts overleden in zijn slaap. Heel sneu!
Nu ben ik vandaag begonnen met de koppeling tussen de overgebleven pup, nu ongeveer een half jaar, en een jonge pup van 7 weken. Het lijkt erg goed te gaan tussen de 2! Ze hebben de afgelopen dagen in de split gezeten en nu koppel ik ze in de kleine bak. Als het zo goed blijft gaan mogen ze morgen in de grotere bak en dan over 2 dagen in hun uiteindelijke bak
Hoe gaat de koppeling bij jou Jellybeans?
Verassend goed! Vanaf donderdag zaten ze in een splitkooi, vanmorgen heb ik ze samen in een reisbakje gezet en ze zaten er vanaf het begin al rustig in, ze hebben geen 1 keer gevochten of ook maar naar elkaar uitgehaald.
Ze zitten nu redelijk close in een inmiddels groter bakje en zijn samen bezig met een nestje maken.

Hopelijk blijft het zo!
En hopelijk gaat het bij jou ook goed!