Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElinaSK schreef:Tsja euhm. Lastig in te schatten.. Ik zelf zou als het heel accuut is toch een dierenarts raadplegen... En anders zo veel mogelijk met rust laten en duimen dat ie de nacht haalt en morgen een DA bellen?
Jellybeans schreef:Help! Mijn gerbil van 2/5 is opeens heel ziekig. Hij waggelt valt steeds om en heeft een opgezette vacht. Verder wil hij ook niet meer bewegen.
Wat kan ik voor hem doen.
Eske_B schreef:Jellybeans schreef:Help! Mijn gerbil van 2/5 is opeens heel ziekig. Hij waggelt valt steeds om en heeft een opgezette vacht. Verder wil hij ook niet meer bewegen.
Wat kan ik voor hem doen.
Had Nibbit ook... die heb ik in laten slapen. Viel steeds om, gedesoriënteerd, doffe oogjes, wilde haar niet laten lijden. Heb je de dierenarts al gebeld?
Eske_B schreef:Zorg iig dat hij een warm plekje heeft voor de nacht... hooi, zaagsel, papier. Nibbit voelde toen heel koud aan.
Ze strompelde steeds over het plateau en viel dan half om. Ze ademende ook niet meer helemaal goed.
ElinaSK schreef:Welke omgeving zit je ongeveer? Ik weet niet of de fokker waar ik ze vandaan heb oudere dieren meegeeft, maar weet wel dat ze altijd erg met je meedenkt.
XxLMMxX schreef:Ik heb eind november twee gerbils opgehaald bij iemand die ging emigreren.
Zaten in een klein plastic kooitje, dus gelijk een bak geregeld.
Dit waren mijn eerste gerbils, had normaal altijd hamsters, ik vind het erg leuke dieren!
Helaas is van de week 1 gerbil overleden. Ze was ongeveer 2/2.5 jaar.
Nu is de ander alleen over.
Twijfel erg over opnieuw koppelen.
Alleen laten zitten voelt niet goed.
Vind het erg jammer dat ik er zo kort van heb kunnen genieten, maar ze heeft in ieder geval een paar mooie laatste maanden gehad