Avalanche81 doet ze gelukkig alleen als het hee slecht weer word/is (onweer). Jammere alleen van het slechte weer van de afgelopen dagen.
xoranlover schreef:Die ik heb vind ik hier ook gewoon ruig staan.
Haha op je eten zitten ja Marcella? Haha hier zouden ze het jatten.
Ja hier ook likken rollen kopjes geven. Die stinkdingen zitten hier in zakjes af en toe krijgen ze die.
Mensen eten is vies en raar (uitzondering soms vlees), maar ze gaat niet bedelen of wat dan ook. Even ruiken en als neus te dichtbij kom zeg ik gewoon dat het mijn eten is. Meestal plof ze dan maar op schoot neer en gaat slapen. Kan ook gewoon bord onbewaakt laten staan en ook gewoon vlees naast de koelkast laten staan (wel alleen als ik thuis ben). Alleen wel flink aan de prijs voor een kitten zonder papieren.
O slagroom is die van mij ook verzot op, maar ook dan geen gebedel alleen netjes zitten en kijken vanaf afstandje en geduld wachten.
Vandaag bij kitten wezen kijken. Gewoon met de gedachte kijken wat wil en wat zou bij Maira passen (laatste is belangrijk). Morgen weer bij andere kittens kijken ik wil gewoon even een goed idee vormen van wat zoek ik nu.
Kitten spam:

Het is een poesje vader is langhaar met vol papier (getest) en moeder is halflang haar zonder papier (zou niet aangevraagd zijn), maar wel volle sibeer (wel getest). Zijn al mensen voor geweest, maar kitten gaf aan deze mensen niet leuk te vinden.
En morgen een katertje alleen mijn voorgevoel zeg dat kater knokken gaat worden.