Roosch, ik herken je gevoel hahaha. Mijne word ook over een halve maand 1 maar is al zo groot, de laatste tijd gaat dat kitten achtige er echt af. Maar Neko is prachtig
Ieeeeewl al die vieze katten, succes met wassen haha.
Hmm die van mij deden dat zichzelf kan geen idee bedenken hoe je een kat dat zichzelf aanleert.
Zo ligt smeagol op het moment:
_Karlijn
Geplaatst: 24-09-15 17:30
Ook al zo'n verschil Ruby
Fioon, heeft ze een hele vieze kont als ze van de bak komt dan? Als ze goede ontlasting hebben is hun achterste gewoon schoon als het goed is, hier in ieder geval wel. Of heeft ze diarree?
Nee, vind geen diarree in de bak, en het is ook niet altijd hoor, 1 keer in de paar weken is t weer raak, maar dan vind ik in de bak niks wat er anders uit ziet als normaal... Maar toch sporen als ik wakker wordt
Ik was Ginger haar reet nog steeds elke keer als ik haar betrap op uit de bak te komen na poepen. Ze heeft vaak iets aan haar kont zitten. Elke dag is het wel raak xD
Oef, ben blij dat ik niet hoef te wassen! Ruim liever een hoopje kots op haha. Milou wassen heb je een heel beschermpak voor nodig vrees ik, klein krengetje is het.
Wilde tijdens de spuit antibiotica de DA haast aanvallen omsat het blijkbaar zeer deed, kon d'r net bij d'r pootjes grijpen
Niet leuk of over gaan in kill modus zit nogal een verschil in Milo zal het ook wel bij vieze gezichten laten, Milou trekt het vel van je armen af..
winnie03
Geplaatst: 24-09-15 20:16
Onze langharigen hebben ook vaak een vieze strontkont maar ik was ze nooit. Kam het er gewoon weer uit. Ares is als jonge kitten bij de fokker gewassen en als je hem oppakt en ook maar richting de wasbak loopt begint hij al te krijsen, krabben en bonkt z'n hartje bijna uit z'n kas. Zo sneu, echt een trauma voor 'm
meisje_
Geplaatst: 24-09-15 20:53
Dushi maakte vanmiddag al n heel drama toen ik alleen al haar pootje wou afvegen met n vochtig washandje.. Schreeuwde moord en brand
Ik deed en die het bij Nova gewoon met een washandje met warm water. Vind ze niet geweldig, maar het is ook geen drama en gelukkig hoeft het ook nauwelijks. Heb haar ook wel eens moeten douchen. Bij de dierenarts heeft ze een naam als felle tante, maar bij mij doet ze alleen beledigd, maar niet lelijk .
Mandyy
Geplaatst: 24-09-15 22:24
TinkerTreas
Geplaatst: 24-09-15 22:30
Hier gelukkig nooit hoeven douchen of badderen, dat lijkt me geen feest met die felle donders van ons.
De pillen geven wordt steeds lastiger.
Maar als ze slapen zijn ze best schattig
Cian, Deaglan en Laurenzo
wouterpaard
Geplaatst: 24-09-15 22:40
Mooie foto's weer van de kleintjes Hier een malle poes de laagte dagen als ik de kattenbak verschoon gaat ze poepen. Dacht dat katten van privacy hielden..
Mao slaapt altijd in mijn armen en verdwijnt soms onder de dekens om tussen mijn vriend en mij in te liggen. Helaas is vriend allergisch en wil haar beneden hebben. Gelukkig helpen haar charmes
Haha hier ook zo'n mieperd met pootje afvegen met vochtig doekje Maar gelukkig niet krabben alleen proberen weg te komen.
Heb zo'n open tentje bij action meegenomen en daar hangen balletjes aan ed, speciaal voor katten, hij is helemaal gelukkig... Beste 3.50 ooit Kijken of ik er vanmiddag wat fotos van kan maken heb alleen filmpjes.
Haha ik twijfelde over de katten op bed maar mijn vriend zegt juist, jaaa gezellig ze moeten wel op bed hoor
Ik was vanochtend bij de action en ze hebben hier bij ons van die super schattige voetenwarmers, 1 zo'n grote slof zeg maar. Denk dat die hartstikke fijn zijn in de winter en ik denk haast ook wel dat kittens ze heerlijk vinden om in te liggen!
Heb net allemaal nieuwe meubels, dus heb liever dat ze in de slaapkamer iets mollen dan in de woonkamer. Als ik weg ben laat ik ze in de slaapkamer/hal. Gevolg is dus wel dat ze 's nachts op bed slapen, maar dat maakt mij niet zoveel uit.
Leuke foto's van dat speelkleed! Ben benieuwd hoe die van mij dat vinden, ook de baan van CatIt.. ook nog niet gebruikt. Wil ook niet dat ze al het speelgoed al gezien hebben.. Heb nu wat muisjes en dingen van de fokker liggen en zo'n rotonde met een bal en muis.
Ik ben licht allergisch en ik vind beesten in mn bed echt heel smerig maar dat mag ieder voor zich weten natuurlijk. Kat zal hier de eerste tijd in de bijkeuken slapen, deden onze katten thuis vroeger ook.