Tazzey schreef:Leerde hij het hem maar af... Nee hoor Muis laat prima zien hoe het allemaal werkt. Terrorist.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. 's Nachts -wanneer ik in het donker lig dus- hoor ik er vaak eentje niezen... het is me tot nu toe echter nog niet gelukt om te ontdekken wie van de twee het is
. Ik hoor het enkel maar zie het nooit. Als ik naar ze kijk huppelen ze gewoon vrolijk rond, maar dat schiet niet op natuurlijk...
Noblesse_ schreef:Hier is één van de twee volgens mij ziek aan het worden. 's Nachts -wanneer ik in het donker lig dus- hoor ik er vaak eentje niezen... het is me tot nu toe echter nog niet gelukt om te ontdekken wie van de twee het is
. Ik hoor het enkel maar zie het nooit. Als ik naar ze kijk huppelen ze gewoon vrolijk rond, maar dat schiet niet op natuurlijk...

DubbelDun schreef:Ze lezen mee....
hahaha dat zou je inderdaad denken.DubbelDun schreef:Ze lezen mee....
misschien een stoffigere pak dan anders ofzo?
ik streef nog steeds naar slechts 1 nestje per jaar (max 2) voor mijn dames, ook al krijg ik soms kwade mails van mensen die perse kleintjes willen van die zeug en me zot verklaren. Ik geef hen dan gewoon het antwoord dat zij of hun vrouw ook niet continue zwanger is