Kaus schreef:Ik ben eens even opzoek geweest naar ratteries/opvang in het noorden maar ik kan echt niks vinden...
Bij alles wat ik aan klik zijn ze of gestopt, of ze hebben de komende jaren niks of de site doet het niet!
Iemand nog een link voor een goede rattery in het noorden?
Ik wil namelijk eens rond kijken voor nieuwe ratjes. Overigens vind ik wel veel alleenstaande ratten op marktplaats en rittens, maar daar koop ik liever niet.
Ik heb een maand geleden voor de 3e keer via Marktplaats een ratje 'opgevangen' en het bevalt me meer dan prima!
Mijn eerste twee waren toen een maand of 6 en moesten weg ivm de allergie van het pasgeboren kindje.
De derde van toen 8 maanden kwam via Marktplaats uit een opvang uit Noord Holland (maar geen idee hoe die heet..).
En de vierde van 1,5 jaar ook via Marktplaats. Die zocht een ouder vriendinnetje omdat ze toen alleen bij jong grut zat.
Dus ik zou Marktplaats zeker niet meteen afschrijven!
Persoonlijk zou ik niet op fokkers/rattery's op Marktplaats reageren, maar eerder op wat oudere ratten waar de eigenaren om een of andere (goede) reden niet meer voor kunnen zorgen.
En natuurlijk eerst even contact hebben en foto's uitwisselen en gaan kijken