Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cursebreaker schreef:Ik lach me wel altijd kapot om hoe het uitziet hoor, maar dat weegt gewoon niet op tegen de immense voordelen van deze fantastische uitvinding haha. Maar echt, niet twijfelen en gewoon kopen. Ga je geen spijt van hebben
IMANDRA schreef:cursebreaker schreef:Ik lach me wel altijd kapot om hoe het uitziet hoor, maar dat weegt gewoon niet op tegen de immense voordelen van deze fantastische uitvinding haha. Maar echt, niet twijfelen en gewoon kopen. Ga je geen spijt van hebben
Wou dat ik m nu had
Madam werd in het meertje gesloopkogeld (is zelf geen waterrat) en besloot daarna dat een modderbad wel een slimme opvolger was
Ff gedroogd met handdoeken maar ruikt zo lekker in de auto
cursebreaker schreef:Oh trouwens, een aantal vroegen nog naar Arya's wortel speeltje, sorry!
Ik ben zo'n warhoofd momenteel haha. Ik kocht 'm via bol maar zie dat hij op Niet leverbaar staat nu:
https://www.bol.com/nl/nl/p/snuffelmat- ... 1069/?s2a=
Hij is van het merk SNOOTS dus misschien kunnen jullie 'm zo nog vinden!
Coco4life schreef:[quote="KimD"
Sorry ik ga weer zeuren maar als je altijd maar een jasje aandoet krijgen ze het zonder jasje veel sneller koud.
KootMiraDrum schreef:Lijkt er verdomd veel op dat Coco4Life en ElfBeau_067 dezelfde persoon zijn, zie geboortedatum hond in het profiel. Zelfde dag geregistreerd. Ik TEM even of een dubbel account is toegestaan en over de houding.
Jennyj01 schreef:KootMiraDrum schreef:Lijkt er verdomd veel op dat Coco4Life en ElfBeau_067 dezelfde persoon zijn, zie geboortedatum hond in het profiel. Zelfde dag geregistreerd. Ik TEM even of een dubbel account is toegestaan en over de houding.
Temmen over een dubbel account vind ik oké maar over de houding en mening niet. Een 11 jarige als een dom en onnozel ding wegzetten is ook niet oké. En dat bedoel ik niet persoonlijk naar jou toe Kootmiradrum. maar naar de anderen met een negatieve houding naar jongere gebruikers.
Jennyj01 schreef:KootMiraDrum schreef:Lijkt er verdomd veel op dat Coco4Life en ElfBeau_067 dezelfde persoon zijn, zie geboortedatum hond in het profiel. Zelfde dag geregistreerd. Ik TEM even of een dubbel account is toegestaan en over de houding.
Temmen over een dubbel account vind ik oké maar over de houding en mening niet. Een 11 jarige als een dom en onnozel ding wegzetten is ook niet oké. En dat bedoel ik niet persoonlijk naar jou toe Kootmiradrum. maar naar de anderen met een negatieve houding naar jongere gebruikers.
_Christina schreef:[ [url=m/jJlt0E.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn woef heeft ook alleen maar jasjes aan zodat ie niet meer zo stoer en eng lijkt![]()
Als ze die badjassen nou ook eens met dichte pootjes zouden maken of sokkenHet lijf is op zich zo droog met zijn super dunne en korte vacht, zeker met afdrogen of een badjasje, maar die doorweekte poten als er lekker door de plassen is gestampt...
Ik knijp 'm beetje voor oud en nieuw, hoe laat gaan jullie voor het laatst lopen? Ik ben dit jaar voor het eerst thuis met hem i.p.v. buitenaf/'vuurwerkvrij', dus ik heb geen idee hoe het zal gaan
xLaraaj schreef:Het gaat niet over je leeftijd maar eerder op je gedrag denk ik dan.
Je schreeuwt je (jullie) ertussen en staan niet open voor nieuwe meningen of om bij te leren.
Ja dan is het snel klaar..
xLaraaj schreef:Het gaat niet over je leeftijd maar eerder op je gedrag denk ik dan.
Je schreeuwt je (jullie) ertussen en staan niet open voor nieuwe meningen of om bij te leren.
Ja dan is het snel klaar..