Foto van Binky van 5 jaar geleden. Die oren
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik heb ook al een hoop verzoekjes staan van mensen die langs willen komen als ze er zijn hier haha
Heb twee mannetjes naast elkaar zitten, die elkaar lekker onder hebben zitten sproeien.. maakt mij verder niet uit, moeten ze zelf weten
Maarrrr.. de een heeft zichzelf weer netjes schoongemaakt (mijn Nibbit natuurlijk
) en de ander zit nog steeds met een raar koppie haar
Hoe zou ik dat ff schoon kunnen maken voor hem? Heb wel konijnenshampoo, maar op z'n koppie?

Z'n kuif is helemaal hard geworden
Heb ik iig ooit gedaan toen Napoleon een vogelstront in haar manen had. Met wat water kreeg ik dat er echt niet uit.

En blijkbaar daarvoor shampoo ontwikkelt
Ik heb geen idee haha, heb de shampoo gekregen 
Staat in m'n ooghoek als ik binnen aan 't werk ben, dus ik zie elke keer zo'n wit bolletje voorbij schieten
Volgens mij heeft ie 't naar z'n zin hahaha
_KiMbErLeY_ schreef:Oow lekker Natas
Idd ff met een washandje proberen...
Jolmer, idd Pebbles is geen dwergje
Ben benieuwd hoe ze uitgroeit!
Zo cute hoe doodles bij haar kroost ligt!
Esther, bij mij begonnen ze al aan de chocolade paaseitjes, oepsss NIET de bedoeling
Janickee, ooooh super cute! Prachtig he die lange oren
Krijg ik vanmorgen een berichtje van de fokster... ik ben vanmiddag in je woonplaats zal ik even langskomen voor geslachtsbepaling?
FIJNNNN!!! Nu nog kijken hoe ik ze uit elkaar ga houden...
Stip in het oor kan niet want... zwart
Touwtje om de nek lijkt me ook niks want... ondernemend
Nagellak op de nagel kan ook niet want... te mini![]()
Iemand een idee?
. Konijn vriendelijke verf op het buikje ofzo
? Ik heb echt geen idee hahaha..
. Meneer zat ook met z’n snoet IN de hooibal. Tot zover zielig blind konijntje

ik heb eerst geraden en daarna heeft zij het gecheckt. Bij de dikke zag ik het niet goed, dus ze heeft even duidelijk laten zien waar ik moet drukken en nu zie ik het duidelijk!