Arme Pepper..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eoweyn_x schreef:Zolang het bij wat jagen en plukken vacht blijft gaat het prima en zou ik ze persoonlijk niet meer scheiden. Gaan ze echt vechten, in elkaar vastbijten en trappen en je ziet een kluwen konijn, dan zou ik per direct scheiden. Maar zolang ze enkel wat rijden, jagen en wat vacht uittrekken is het niet zo'n probleem.
Ik vond het ook altijd heel naar om te zien, maar zelfs in mijn stabiele groep vind ik nog weleens wat vacht. Het is hun manier van iets duidelijk maken en met de tijd zal dat echt minder worden.
Zorg wel voor enigszins neutraal terrein, niet te groot en niet te klein want het zijn er immers 4. Ik ben even kwijt waar je ze nu hebt zitten, sorry!
Voor mij klinkt het in ieder geval prima hoe het nu gaat. Hou het in de gaten maar zit er niet continu bovenop, ze voelen jouw evt stress ook en ze zullen het toch zelf uit moeten zoeken.
Es_ther schreef:De woonkamer/keuken niet, want daar loopt ook onze hond rond. Op de eerste verdieping zijn 4 slaapkamers die allemaal al bezet zijn door ons en de kinderen. De zolder wordt op dit moment verbouwd. Daarbij zijn ze echt ranzig, dus liever niet in huis. Bij ons in de straat woont een konijnenfokker met kennis van zaken. Misschien kan ik haar benaderen voor de koppeling? Nu ik er over nadenk, dan moeten we dus ook een nieuw hok aanschaffen?Heb je ergens in huis geen kamertje over?