Vanmiddag liet Memphis me wel even schrikken, liep ineens op 3 poten en als ik aan zn teentjes kwam werd hij ook pissig... maar hij loopt rent en springt gelukkig weer
Wat een super leuk idee! Die ga ik onthouden voor mijn eigen katten. Hier nog veel geblaas en gebrom van de andere katten. Maar elke dag eventjes met de anderen en dan zitten ze in hun eigen kamer. Gaat al iets beter
Natascha
Geplaatst: 11-07-17 16:12
Dat is nou lief stout En wat is die "home" krat mooi geworden zeg. Leuk idee zo.
Ik zag die bloembak en dacht.... huisje... kussen... katjes
Temeraire
Geplaatst: 11-07-17 20:08
Ik kom hier even binnen vallen Een kennis heeft kittens en ik ben vandaag wezen kijken Deze kitten lijkt zwart maar in het juiste licht zie je een patroontje. Weet iemand of dit blijvend is of nog zal veranderen? De moeder is zwart. Op deze foto kan je het goed zien maar als je uit een andere hoek kijkt lijkt ie zwart.
Bedankt! Jammer dat het waarschijnlijk weg trekt maar dat had ik al een beetje verwacht. Ik zal hier gaan meelezen en over een aantal weken heb ik dan ook een kitten! Wordt dus een zwarte en komt bij een kennis vandaan, dat vind ik zelf wel een fijn idee. Geslacht nog onbekend maar maakt me niet veel uit.
Memphis is leuk! En het kattenhuisje vind ik ook goed gelukt
meisje_
Geplaatst: 11-07-17 23:00
Ohh een bloemenkiller! Lieve foto! Hier slopen ze ook alle planten. Bloemen blijven wel staan gelukkig