Er komt in elk geval iets.Deze manier van uit hun ogen kijken ken ik en het is meestal idd het begin van de bevalling.Dan zitten ze in hun eigen wereldje
Arme Alie.hebben jullie iets van een camera in de stal hangen? Ik neem aan dat je zo min mogelijk de rust daar wilt verstoren door er met een telefoon foto's te gaan staan nemen.
Dat word zowiezo niet gedaan maar gek genoeg stoort een koe zich er niet aan als er mensen door de stal lopen.Dierenarts komt zowiezo straks dus zijn er toch bezig.
Ik heb mijn vriend even gevraagd of hij Alie zo even opvoelt.Ze eet bijna niks en ligt met grote witte ogen voor zich uit te staren.Inmiddels is ze wel een stap verder,er komt heel veel helder slijm uit haar vulva.Maar ik heb een beetje een naar gevoel dat het niet zo makkelijk gaat.Het duurt mij veel te lang.Gelukkig is het helder slijm,als het vies slijm was geweest dan was het kalf waarschijnlijk dood.Ik moet nu even weg maar zal het zo wel horen van mijn vriend.
Kinke schreef:inderdaad maar ff checken of het kalf wel goed ligtIdd en hoe het met de ontsluiting is en of het kalf nog leeft.Arm meisje vind het zo zwaar....
Renske_W schreef:kalveren ze bij jullie niet in een strohok?Normaal wel maar we hebben daar nu 2 zieke koeien in liggen.Het is even niet anders.Gelukkig lijkt het viezer dan wat het is hoor.
Rocamor schreef:Zie ik daar twee hoefjes?Gelukkig niet zo'n duidelijke foto, maar toch geen stuit? Nee hoor 2 mooie fijne voorpootjes
Cayenne schreef:Go Alie! Bevallen ze vaker gewoon overdag?Ja heel vaak,een paard verstoor je ook veel sneller dan een koe