Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Iemand anders op Facebook had voor haar wolfjes "onsloopbare" rubberen matten. Misschien dat dat nog iets is...
)
). Alleen als ik echt letterlijk hard ging wegrennen kwam hij er dan toch maar op een sukkeldrafje achteraan, want dat is raar. Dus zo heb ik ongeveer een kilometer lang steeds kleine stukjes gerend
. Paar passen ging het goed. En dan plempte meneer zijn kont weer op het zandpad met een "NOPE" hoofd
. Dikke aap!
.
Dat leverde een paar leuke blikken op bij de stoplichten haha! Hij deed het overigens wel heel braaf! En geloof dat hij zoveel uitzicht ook wel kon waarderen.

. Hij is daarna wel twee dagen thuis heul rustig geweest
.
(weg moeder...)
. En het bevalt hem een stuk beter zo! Hij speelt nog steeds voor luchtalarm zodra ik het erf af ben tot ik terug kom. Maar hij gaat wel graag de kennel in en heeft zo een boel te zien (paarden voor het huis). En ook tussendoor merk ik dat hij steeds vaker net zo lief wat langer buiten blijft.

fijn dat ie braaf was! Zo een wil je niet op schoot tijdens het rijden..
Ineens was ze verdwenen?
. Tja, met zo'n bontjas heb je het natuurlijk ook een stuk minder snel koud haha.
(Vooral ook die arrogante bakkes erbij haha!)
) dus hebben de houtkachel lekker aan staan te branden. Vind hij even wel lekker. Maar daarna ga hij liever weer lekker op de veranda zitten haha.
Maar hij liever dan ik, ik zit toch ook echt liever bij de kachel
Tuinieren, Yorek stijl!
Hannanas schreef:![]()
Dat snoeien op het laatst kan wel nog een heel stuk beter (lees: erger) Yorek
. Ik stuur het nog wel een beetje, want anders gaat hij er met de knop vandoor of probeert hij de brokjes gewoon zelf wel uit de dispenser te halen