Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiwiwitje schreef:Zoomies kennen ze hier met vlagen ook. Geweldig. Alleen dan zijn ze pas lomp
Wijslander schreef:kiwiwitje schreef:Zoomies kennen ze hier met vlagen ook. Geweldig. Alleen dan zijn ze pas lomp
Is eigenlijk de stressemmer die overloopt en door de adrenaline letten ze dan inderdaad niet meer op wat ze doen. Torvi tolt er soms ook nog bij.Heel typisch en best een komisch gezicht, maar wij proberen ze wel zoveel mogelijk te voorkomen. En anders strooi ik meteen een hand voertjes om Torvi eruit te krijgen en de (positieve) stress te verlagen. Sinds ik weet wat het is dan, want daarvoor stond ik me telkens af te vragen waar ze in hemelsnaam mee bezig was...
kiwiwitje schreef:Ook even een leuk dingetje vanaf hier. In Februari is Djessey al PL vrij verklaard via de Raad van Beheer.
Maar gisteren is ze hierbij ook HD-A 37,5 en ED VRIJ verklaard via de Raad van beheer![]()
Dus nu kunnen we voorzichtig eens gaan plannen om haar volgend jaar in te zetten voor de fok eventueel.
Wijslander schreef:Ai, rode letters, topic is weer verstoft...Hoe is het met alle staffies?
Ik ben op zoek naar een goede tip, misschien kunnen jullie helpen! Torvi is een echte koukleum, vooral als we met de auto weggaan om ergens te wandelen, dan zit ze echt te shaken.Ze draagt al een Hurtta Summit Parka, maar voor onderweg is die dus niet warm genoeg. Tijdens het wandelen warmt ze wel snel weer op.
Ik moet dus iets hebben om haar het korte stukje in de auto (5 minuten) warm te houden. Een dikkere jas lijkt me niet handig, want dan krijgt ze het met wandelen te heet. Een extra laagje onder deze jas misschien, maar wat voor iets dan?
Tot nu toe heb ik het zo gelaten voor die paar minuten, maar de winter is nog niet eens echt begonnen en op de heenweg kijkt ze alsof ze gemarteld wordt...
Heeft er iemand een goed idee?