Als alles goed gaat, hebben we in augustus de eerste proef.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IngeN86 schreef:_San87_ schreef:Ik heb besloten me in te schrijven bij de rasvereniging zodat Boor aan jachtproeven deel kan nemen.
Als alles goed gaat, hebben we in augustus de eerste proef.
De oefendag zeker? telt alleen niet mee he
_San87_ schreef:IngeN86 schreef:Klopt, bij welke wil je meedoen dan? Als die nu al over het max aantal deelnemers is heeft inschrijven sowieso niet zoveel zin meer.
Hier in Zeeuws-Vlaanderen is er 1. Hoe of wat weet ik niet precies. Het hoeft ook niet per se dit jaar, zou wel leuk zijn tho.
IngeN86 schreef:_San87_ schreef:Hier in Zeeuws-Vlaanderen is er 1. Hoe of wat weet ik niet precies. Het hoeft ook niet per se dit jaar, zou wel leuk zijn tho.
heeft geen nut om nog daarvoor in te schrijven, zitten al ruim over het max aantal deelnemers..
Je hond heeft ook geen stamboom toch? Dus je komt sowieso onderaan te staan als je je inschrijft. Volgend jaar direct inschrijven als de inschrijving open gaat.. zorgen dat je alles hebt ingevuld op je profiel op orweja. Iedereen zit klaar op het tijdstip dat je mag inschrijven, dus veel is al heel snel vol
Moet je de groepen jachthonden proeven en workshops voor jachthonden in de gaten houden op facebook. soms zijn er buiten het proevenseizoen ook zwarte proeven, die dus niet meetellen. Dat is wel leuk om mee te beginnen.
Je kan ook bij de belgische proeven kijken, daar kan je vaak wel nog op het laatst inschrijven! Moet je JAC Orion even opzoeken op fb