Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mloes schreef:Hoi Kusevi, ik verkoop mijn terrarium van 120x50x50. Zitten twee keramische fittingen in dus is gelijk klaar voor een egeltje! Hoor wel als je interesse hebt.
Kusevi schreef:Mloes schreef:Hoi Kusevi, ik verkoop mijn terrarium van 120x50x50. Zitten twee keramische fittingen in dus is gelijk klaar voor een egeltje! Hoor wel als je interesse hebt.
Hoi! Ik had het gezien inderdaad, echter woon ik in eindhoven. Dus is het nogal een eindje rijden om het op te komen halen. Maar ik, houd het in gedachten! Bedankt
joleinn schreef:Ik moet helaas afstand gaan doen van mijn 4 maanden oude witbuikegeltje omdat mijn hond zwanger is en ik een pup ga houden. Het is een vrouwtje en ze is erg sociaal en knuffelig en loopt graag in haar radje.
Ik ben, zonder haast, op zoek naar een fijn nieuw baasje voor d'r. Als iemand iemand weet, mag je altijd pb sturen!
joleinn schreef:Ik heb haar gecontacteerd Mloes, dankje!
De fokker contacteren is ook een goed idee misschien, het is absoluut niet zo dat ik mijn egeltje als een speeltje zie en net zo snel weer 'wegdoe', ik vind dit ook heel erg want het was de bedoeling om gewoon voor altijd voor haar te zorgen.
Fenrir schreef:Hier gaat het goed, ik merk overigens niks van verminderde activiteit. Hebben ze wel ongeveer dezelfde uren licht (rond de 12) als in de winter?
Ben heel benieuwd naar je nieuwe hok, het klinkt goed!
horse1984 schreef:Dit is de link, staan echt superleuke huisjes bij:
http://www.aliexpress.com/wholesale?cat ... ehog+house