hmmm dan zal haar vacht nu niet meer veranderen helaas............ en die datum ben jij ook jarig zeker
Naoom_
Geplaatst: 08-01-15 19:44
Hoooi iedereen Ik kom hier toch ook maar even binnenvallen na een berichtje van Limoen.
Wij hebben thuis 2 Chihuahua's; moeder en dochter. En het zijn heerlijke beestjes Oké.. soms dan De foto's zijn al wel van een tijdje geleden, zal proberen om van het weekend (als het weer meezit) nieuwe te maken. Onze Kyra wordt 19 januari 1 jaar, Sandy is inmiddels 3,5.
Sandy en Kyra.
pipo
Geplaatst: 08-01-15 19:56
missanous schreef:
hmmm dan zal haar vacht nu niet meer veranderen helaas............ en die datum ben jij ook jarig zeker
ja hihi.. alleen een iets ouder bouwjaar haha
leuk duo zeg! Vind choco ook altijd zo mooi!
Equilis
Geplaatst: 08-01-15 19:58
Ik kom ook even binnenvallen!
Wij hebben er twee rondlopen. Een kortharige van 2 jaar (Onneke) en een langharige van 1.5 jaar (Indiga). Zoals misschien wel duidelijk op de foto, ze zijn gek van elkaar
Naoom_
Geplaatst: 08-01-15 20:01
Kyra is niet echt choco, kan me wel voorstellen dat ze op de foto choco lijkt. Ze is grijs/blauw van kleur. Dit was ze als pup (voorste):
Haha pipo wy noemen dr ook een mini akita inu . Mooie hondjes naoom_ !
NathalietjeB
Geplaatst: 08-01-15 22:42
zo hier spannende dag gehad we hebben t teefje wat was blijven logeren laten testen en dr zijn puppies op komst 2 of 3 echt super spannend over 3/4 weken worden ze geboren
Wat een goed nieuws alleen jammer dat 2 weken op zo'n moment nog zo lang wachten is natuurlijk.
Limoen
Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-15 17:01
Sammy is ook alweer 8 maand vandaag. Gaat zo hard. We hebben een chihuahua trapje voor de bank. Hij heeft een zeer bijzondere manier van erop klimmen Helaas dit filmpje zeer slechte kwaliteit. https://www.facebook.com/video.php?v=82 ... =2&theater Kunnen jullie dat zien?
Hier Dribbel bij de grote.. Dribbel is onze "keetslet" hij poetst, wast, klopt, veegt....(oftewel, ieders oogjes worden gewassen, oortjes rechtgelegd en mondjes afgeveegd )
en dan Toy en Pinkeltje
_Sapphire
Geplaatst: 11-01-15 18:45
Ik meld me ook met mijn langharige chihuahua Sam! Sam is 3 jaar en een hele slimme maar vooral lieve hond. Verstaat volgens mij gewoon mensentaal! En vind springen ook helemaal geweldig!
haha leuke foto's van een leuke agilety (of hoe schrijf je dat??) chi!!! Wel erg leuk om te zien dat je wat meer doet met hem dan de meeste (incl. mezelf hoor)
xxdomiixx
Geplaatst: 11-01-15 21:42
Emily wordt in mei alweer 4 jaar. Ze woog een tijdje 2kg, mrt moeite. Ze is afgevallen en weegt nu 1,75 kg heb nu andere brok hopelijk gaat ze het hierop beter doen. Ik hoop snel weer mee te doen aan een cursus met haar, agility zou wel wat voor haar zijn denk ik. Ze heeft al wel haar diploma voor gehoorzame huishond, trots op mijn meisje. Ze luisterde zo goed ook al was ze nog steeds ontzettend bang voor de aanwezige honden.
Banjer
Lid Nieuwsredactie