Weten cavia's van hun eigen wat ze wel en niet mogen eten? Het is namelijk zo dat er tussen het gras hier in de tuin, vanalles anders staat behalve gras. Nuja, als je goed zoekt vind je nog wel gras Maar er staan nu bloemen / plantjes tussen het gras, die voor mij onbekend zijn. Ik weet niet goed of ik mijn cavia's daar op mag zetten.. Tenzij mijn mannen slim genoeg zijn om er niet van te eten als het niet goed voor hun is.
Ik heb het besluit genomen om mijn hok te gaan verkopen. Het gaat mij aan mijn hart maar de omstandigheden maken het ernaar dat ik echt al mijn tijd nuttig kan gebruiken. Mijn man heeft een ongeluk gehad en na 4,5 week in het ziekenhuis gelegen te hebben en nu revalideren is het sinds van de week weer niet goed.
Ik ben met het hok toch 1,5 uur bezig en ik heb er gewoon te weinig tijd voor. Ik ga over naar een groot traliehok en dat zet ik wel op een leuke kast. Zal wel een groot hok worden en 1 van mijn collega's wil een cavia van mij dus dan heb ik er maar 2 in zitten.
Het is heel zuur maar ik ging vandaag het hok schoonmaken en zag dat Crispy met klitten en poep vast gekoekt in haar haren zat. Normaal was mij dat al veel eerder opgevallen maar door alle drukte heb ik dat niet gezien. Dat kan gewoon niet .
Goh jammer! Maar begrijpelijk. Ik ga mijn binnenflat waarschijnlijk ook verkopen. Het is voor mij ook enorm veel werk. Dus als iemand interesse heeft 4 verdiepingen van 120 bij 50. Ik krijg straks mijn buitenflat van 2.20 bij 70 2 verdiepingen dus dan gaan ze lekker naar buiten.
@tooske: laat je ze dan 's winters ook buiten ?? @viphorse: jammer maar begrijpelijk... hou je de grijze teddy of doe je die weg ?? Als ik je een ideetje aan de hand mag doen http://link.marktplaats.nl/m824885204 Deze kast leg je op zijn kant. Heb je geen afsluiting nodig, want de wandjes zijn dan hoog genoeg. Alleen de randen binnenin even afkitten en daarna is het heel simpel leeg scheppen. Of als je met onderleggers werkt pak je de punten en til je de boel er zo uit.
Nee dan wil ik een andere binnenflat. Groter want deze is eigenlijk ook te klein voor het aantal cavia's. Er zitten er nu 9 in de flat 2 in de losse kooi. Het liefst flat die makkelijker schoon te houden is en ik heb niet van die cavia's die makkelijk te pakken zijn. Dus dan kan ik ze ook makkelijker pakken.
@DD ik weet niet wat ik met Silver ga doen hangt heb je interesse ?
@ Tooske dan wordt die van jou iets groter als die van mij nu. Ik heb 4 verdiepingen van 1.20 bij 60 alleen de onderste is opbergruimte. Volgens Klaas makkelijk om te zetten naar een hok.
Ik heb 4 verdiepingen waarvan het onderste nu opbergruimte is. Klaas heeft mij verteld dat hij makkelijk de onderste verdieping om kan bouwen naar hok dat was geen probleem dan heeft mijn flat 4 verdiepingen om te gebruiken ipv nu 3.