Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik vind dat ook zo moeilijk. Maar inderdaad, ze hebben toch flink wat energie. Als kleine pup was Manu nog snel moe, maar nu gaat hij knagen en kauwen als je hem een dag wat rustiger aan laat doen. Ik ben dan ook wel heel blij met het grote meer hier, zwemmen is heel goed voor jonge honden. Spieropbouw zonder te belasten en lekker vermoeiend! 
Ik heb altijd al een zwak gehad voor Duitse Herders. Zou er alsnog zo graag eentje willen, misschien ooit
Maar goed, ik wil ook nog wel een Husky erbij, maar ook een Corgi en een Dobermann, of een Rottweiler of Hollandse Herder
Een Tamaskan is mijn droomhond. Lisitano schreef:Wat is Jesda een prachtige hond trouwens! Dat oortjeIk heb altijd al een zwak gehad voor Duitse Herders. Zou er alsnog zo graag eentje willen, misschien ooit
Maar goed, ik wil ook nog wel een Husky erbij, maar ook een Corgi en een Dobermann, of een Rottweiler of Hollandse Herder
Een Tamaskan is mijn droomhond.

Vermenselijken. Al vind ik het heerlijk om met Manu op bed een film te kijken

Ik had nog nooit over Galgo's gehoord, moest dan ook even Googlen maar wat een prachtige dieren! Zo elegant.
En al helemaal geen pekinezen. Die van mijn moeder was echt verschrikkelijk. Niemand kon haar aaien, alleen mijn moeder. Maar op de shows mocht iedereen weer aan haar zitten. Maar ze kon altijd wel lief naar je toe komen en kwispelen. Maar je mocht haar gewoon niet aanraken.