Helaas helaas, dit jaar wordt het niet 4 dagen diehard maar 2 middagen/avonden en 2 dagen. Had echt heel heel heel graag willen gaan dit jaar maar zat er financieel even niet in, komt volgend jaar dus
Succes in Groningen LhinnOlijf! Welke dag ben je aan de beurt en moet je ver rijden?
Morgen mag ik in de ring staan. Heerlijk om 6.30h op en rond 7.30h vertrekken om bijna 2h te rijden ik voel mij net gekke Henkie. En mijn to do lijstje lijkt niet te slinken, zo jammer.
Ik vertrek zat ochtend en kom woensdag avond terug van engeland. Echter enkel zondags op Crufts. wel leuk programma op de andere dagen i like my school
Neej
Zondag pas rond 11 uur aan de beurt, dus richttijd om er half 10 te zijn, dus rond half 9 weg
Vind je wel een beetje een mietje Neej Ik ga (meestal) ook naar de show in Rotterdam en dat is vanuit hier ongeveer even ver als vanuit groningen.....
Ik wacht even af hoe het zondag gaat, voordat ik inschrijf in Leiden en Utrecht.. Heb 3 honden mee, de ene heeft haar poot gisteren aangevreten ( en dus een hele hap uit haar vacht), de 2de heeft sinds een week een soort wrat op haar elleboog (waar ze steeds aan likt, dus rood...) en nu heeft de derde sinds vandaag een wond op zijn neus.... Tuurlijk, we gaan weer naar show
Groningen ging voor mij goed. Het jeugdteefje wat ik bij me had kreeg 1U (ook het andere jeugdteefje wat er liep kreeg een U), mijn tussenklas teefje ook 1U. Uiteindelijk werd mijn jeugdteefje beste teef jeugd CAC en CAC(helaas mijn tussenklas geen reserve, ze kon het kwart punt wel gebruiken..., maar ze kreeg wel het CACIB ). Mijn jeugdreu kreeg ook 1U en werd reserve bij de reuen (verloor het van zijn vader, die reeds nederlands kampioen is, dus naast het jeugd CAC, krijgt hij ook het CAC doorgeschoven ). De kampioensreu werd BOB, maar mijn jeugdteefje dus BOS. Oftewel, ik heb beide jeugdCAC'en beide CAC's, maar mocht wel lekker vroeg naar huis
Nou dat is een mooie uitslag! Leiden komt steeds dichter bij. Opeens heeft mijn puber bedacht om met linksachter wijd te gaan staan. Grapjas! Dus nu heb ik een soort sluisje gemaakt waar ik het staan in oefen.
essiesilly
Geplaatst: 05-03-14 10:03
goed zo donja! gefeliciteerd
haha. de hoeveelste is leiden kohtje? ik ga er wel heen om te kijken (is het plan )
gister met bisou naar sleeuwijk geweest voor hd foto s... worden nu opgestuurd de DA zei iedergeval dat het er heel goed uit zag en sprak over een zeerwaarschijnlijke HD A met nb w 40 zou gaaf zijn
Ik show los dus ik heb haar voor me . Ik heb zo een hekel aan een hond steeds met de hand in stand zetten . Heb al wel uitgevonden dat als ik haar show met de rechterkant naar het midden dat ze het niet doet dus dat doen we wel op de show. Is ook haar mooiste kleur kant.