Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stripe000 schreef:Wat een leuk topic, ik ga volgen en ook je Facebook pagina opzoeken.
Onze kleine vriend zoekt wellicht t.z.t. een fijn vakantie adresje.
[ [url=m/8xs0EZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Little_Gift schreef:Wat vreemd van de nieuwe baasjes om een pup van 15 weken al op logement te sturen...
Als fokker zou ik daar niet bepaald blij mee zijn en zou de pup dus ofwel langer bij mij gebleven zijn óf bij mij op logement komen.
Ik bedoel maar... Als nieuwe baasjes heb je dit hondje nog maar pas en is het nog maar net gesetteld en dan komt het alweer ergens "vreemd" terecht... Best apart...
Deni11 schreef:Wat onwijs lief! En wat leuk dat het zo een succes is. Zo te zien vind je alle soorten honden wel leuk? Of heb je al een (nieuw) favoriet ras ontdekt?
Booooo schreef:We hadden gisteren eindelijk een beetje zonAltijd balen als het alleen maar constant regent, het is juist zo lekker om in de tuin met ze te spelen.
Soof is echt een voorbeeld pupLuisterd goed, geen puppy gedrag
![]()
Daantje geniet lekker van het zonnetje
[ [url=m/FUVzwv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Soof is een pop geworden (dit was alleen voor de foto)
[ [url=m/oXJrzF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Danielleeee_ schreef:Hahaha geweldig die foto in de kinderwagenDaantje is een echte levensgenieter zo te zien
Kabayo schreef:Wat vinden de eigenaren er eigenlijk van dat hun hond op een forum geplaatst worden? Of vraag je toestemming. Wat zeg je dan? Ik heb een topic op een paardensite, mag ik daar updates over jou hond plaatsen?
Ik heb zelf ook een opvang maar alleen een Facebook site, ik vraag altijd als ik een foto mag plaatsen
Hoe bevalt jou huiselijke opvang? Ik heb het geprobeerd maar na de zoveelste hond van het aanrecht moeten afhalen, uit de prullenbak moeten halen en de zoveelste reu de muur markeert was ik er klaar meeJe hele huis gaat er aan onderdoor. Of heb jij het aangepast? Speciale vloeren/muren wat je makkelijk schoon kan maken? Heb je een aparte ruimte ergens in huis of lopen ze door het hele huis?
Ik heb kennels, maar geen massa. Zijn er momenteel maar 4 en lekker knus ingericht. Ik wil geen 60 kennels op een rij wat je ook wel veel ziet