[VOLG]Meekijken in een dag en vakantie opvang voor honden!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Little_Gift

Re: [VOLG]Meekijken in een dag en vakantie opvang voor honden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-24 15:28

Wat vreemd van de nieuwe baasjes om een pup van 15 weken al op logement te sturen...
Als fokker zou ik daar niet bepaald blij mee zijn en zou de pup dus ofwel langer bij mij gebleven zijn óf bij mij op logement komen.

Ik bedoel maar... Als nieuwe baasjes heb je dit hondje nog maar pas en is het nog maar net gesetteld en dan komt het alweer ergens "vreemd" terecht... Best apart...

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-24 18:04

Stripe000 schreef:
Wat een leuk topic, ik ga volgen en ook je Facebook pagina opzoeken.
Onze kleine vriend zoekt wellicht t.z.t. een fijn vakantie adresje.

[ [url=m/8xs0EZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ahhh wat een leukerd!

Van de eigenaar van de pup komt er al een andere hond. Die stond al vast, de pup is onverwacht op hun pad gekomen nadat ze maanden geleden al de vakantie hadden geboekt en bij mij hadden gereserveerd. Er is met de fokker overlegd om de pup daarheen te brengen tijdens de vakantie, maar eigenaar en de fokker vonden het beter om naar mij te brengen. Omdat de pup inmiddels ook al een aantal weken gewend is aan de andere hond, en die willen ze dan weer niet uit elkaar halen.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-24 18:04

Little_Gift schreef:
Wat vreemd van de nieuwe baasjes om een pup van 15 weken al op logement te sturen...
Als fokker zou ik daar niet bepaald blij mee zijn en zou de pup dus ofwel langer bij mij gebleven zijn óf bij mij op logement komen.

Ik bedoel maar... Als nieuwe baasjes heb je dit hondje nog maar pas en is het nog maar net gesetteld en dan komt het alweer ergens "vreemd" terecht... Best apart...

Je weet de reden niet. Kan ook een ziek familielid zijn bijvoorbeeld waar ze heen moeten. :)

Wel een enorme knapperd zeg die pup! <3

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-24 08:14

Ze zijn er sinds gisteren <3 De nacht is meteen super goed gegaan, ze hebben heerlijk geslapen en zichzelf niet laten horen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Deni11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-24 08:43

Wat onwijs lief! En wat leuk dat het zo een succes is. Zo te zien vind je alle soorten honden wel leuk? Of heb je al een (nieuw) favoriet ras ontdekt?

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-24 09:56

Deni11 schreef:
Wat onwijs lief! En wat leuk dat het zo een succes is. Zo te zien vind je alle soorten honden wel leuk? Of heb je al een (nieuw) favoriet ras ontdekt?

Ik vind alle honden echt heel leuk! <3
Denk niet wat wij zelf ooit nog een hond voor ons eigen nemen, maar Nora ( de Duitse dog) heeft wel een beetje mijn hart gestolen :D Maar ze lijkt ook als 2 druppels water op mijn oude hond, dus dat speelt denk ik wel mee :)

Symke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-24 16:37

Die pup lijkt gewoon op een knuffelbeestje <3

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-24 17:52

De nieuwkomers zijn een heerlijk stel! Die pup is om op te vreten maar ook de teckel is zo cute!

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-24 21:35

Ahhh ze zijn zo lief! Slapen ‘s nachts door, geen ongelukjes in huis. Eigenlijk een hele makkelijke pup, knauwt nergens aan. Makkelijker dan sommige volwassen honden :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-24 22:14

Dat smoeltje van die teckel <3

Symke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 08:26

Goed gelukte fotos ook!

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-24 07:05

We hadden gisteren eindelijk een beetje zon :D Altijd balen als het alleen maar constant regent, het is juist zo lekker om in de tuin met ze te spelen.
Soof is echt een voorbeeld pup <3 Luisterd goed, geen puppy gedrag :')

Daantje geniet lekker van het zonnetje
Afbeelding

Soof is een pop geworden (dit was alleen voor de foto)
Afbeelding

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-24 07:31

Hahaha geweldig die foto in de kinderwagen _O- Daantje is een echte levensgenieter zo te zien :))

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-24 07:38

Wat vinden de eigenaren er eigenlijk van dat hun hond op een forum geplaatst worden? Of vraag je toestemming. Wat zeg je dan? Ik heb een topic op een paardensite, mag ik daar updates over jou hond plaatsen?
Ik heb zelf ook een opvang maar alleen een Facebook site, ik vraag altijd als ik een foto mag plaatsen

Hoe bevalt jou huiselijke opvang? Ik heb het geprobeerd maar na de zoveelste hond van het aanrecht moeten afhalen, uit de prullenbak moeten halen en de zoveelste reu de muur markeert was ik er klaar mee :o Je hele huis gaat er aan onderdoor. Of heb jij het aangepast? Speciale vloeren/muren wat je makkelijk schoon kan maken? Heb je een aparte ruimte ergens in huis of lopen ze door het hele huis?
Ik heb kennels, maar geen massa. Zijn er momenteel maar 4 en lekker knus ingericht. Ik wil geen 60 kennels op een rij wat je ook wel veel ziet

Symke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-24 08:04

Booooo schreef:
We hadden gisteren eindelijk een beetje zon :D Altijd balen als het alleen maar constant regent, het is juist zo lekker om in de tuin met ze te spelen.
Soof is echt een voorbeeld pup <3 Luisterd goed, geen puppy gedrag :')

Daantje geniet lekker van het zonnetje
[ [url=m/FUVzwv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Soof is een pop geworden (dit was alleen voor de foto)
[ [url=m/oXJrzF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die pup is echt niet te geloven zo schattig, héél graag meer fotos van <3

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-24 09:29

Danielleeee_ schreef:
Hahaha geweldig die foto in de kinderwagen _O- Daantje is een echte levensgenieter zo te zien :))

Ik geef haar groot gelijk :')

Kabayo schreef:
Wat vinden de eigenaren er eigenlijk van dat hun hond op een forum geplaatst worden? Of vraag je toestemming. Wat zeg je dan? Ik heb een topic op een paardensite, mag ik daar updates over jou hond plaatsen?
Ik heb zelf ook een opvang maar alleen een Facebook site, ik vraag altijd als ik een foto mag plaatsen

Hoe bevalt jou huiselijke opvang? Ik heb het geprobeerd maar na de zoveelste hond van het aanrecht moeten afhalen, uit de prullenbak moeten halen en de zoveelste reu de muur markeert was ik er klaar mee :o Je hele huis gaat er aan onderdoor. Of heb jij het aangepast? Speciale vloeren/muren wat je makkelijk schoon kan maken? Heb je een aparte ruimte ergens in huis of lopen ze door het hele huis?
Ik heb kennels, maar geen massa. Zijn er momenteel maar 4 en lekker knus ingericht. Ik wil geen 60 kennels op een rij wat je ook wel veel ziet

De foto’s staan ook op Facebook, dus sowieso al openbaar.
Ik heb niks aangepast in huis, alleen de speelkamer van mijn dochter is nu afsluitbaar. Vooral omdat daar ook klein spul ligt wil ik niet dat de honden daar komen. Ik heb altijd maar 1 (of meerdere honden) uit hetzelfde gezin. Gelukkig nog geen slopers gehad, maar inderdaad wel honden waarbij alles van het aanrecht af moet :+ Hunter bijvoorbeeld kan zelf deuren openmaken, dus die is wel een paar keer met zijn nagels langs het deurkozijn geschaafd. Ik weet dat zulke dingen kunnen gebeuren, en daar moet je tegen kunnen. Ik heb geen kennels, de honden zitten gewoon lekker bij mij binnen :)

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-24 22:25

De hondjes zijn weer opgehaald, baasjes waren super blij en hebben een hele mooie, lieve beoordeling op mijn Facebookpagina gezet. Ze hadden ook nog heel lief een armbandje van het vakantie adres meegenomen voor mijn dochtertje <3
Hier nog wat foto’s

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 22:36

Het is toch een prachtig duo !

En oh wat leuk voor jou, dat is een mooie appreciatie!