Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:Wat ik onder andere nog op de lijst heb :tekentang is toch handig, Chuck it bal, Kong, iets voor in de auto om veilig te vervoeren, een lange lijn en een penning
Eventueel ook iets voor op de vloer bij de puppy ren voor de zekerheid. Althans onze vloer kan slecht tegen vocht dus handig dat de waterbak dan ook op iets staat waarop geknoeid kan worden.
En een camera zodat als hij straks alleen leert te zijn je kan kijken
Ik weet niet of je die van jezelf wil gebruiken maar handdoeken, soms loop je toch een paar uitlaatrondes in de regen
VenoSnorlax schreef:Verse munt ga ik morgen naar kijken, die zijn nog met vakantie.
We kiezen ook liever voor andere speeltjes dan de bal, het is geen ras wat veel of graag met de bal speelt, eventueel kiezen we er voor 1 met een touw. Wat is het voordeel van puppy pads? Daar doet hij namelijk nu bij de fokker al volledig zijn behoefte op, maar je wilt dat ie dat buiten gaat doen.
Wat leuk trouwens ineens zoveel reacties ook
VenoSnorlax schreef:Hahaha jaa de wachtlijst is niet mals, word ook langer heb ik t idee. Echter vind ik de hele ervaring en ook hoe het nu gaat top geregeld! Vanwaar ook de Eurasier als ik vragen mag?
VenoSnorlax schreef:Wat houd je tegen! Ik zou het zeker doen, kennismaken en een keer meegaan op een wandeling kan nooit kwaad. Ik zie dat je uit Belgie komt, weet niet hoe het daar dit met wachtlijst eisen.
Wel is het ook een heel zelfstandig ras, voornamelijk van de chowchow. " herder" opvoeding zou dan ook snel angst en onzekerheid meebrenen. Dat was iets waar ik echt overna moest denken of ik dat kon. Nu ik Iroh gezien heb (hoe kan je zo intens van een hondje houden?!) weet ik zeker dat dat hier goedkomt