Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
StalMelyn schreef:Ik kom mij ook even melden. Mijn hond heb ik afgelopen oktober in moeten laten slapen en ben weer op zoek naar een nieuw maatje.
Ik stond ingeschreven op een nestje maar helaas is het teefje niet drachtig. Nu doorverwezen naar een bevriende fokster die in december verwacht haar teefje loops te hebben en dan weer wilt dekken. Deze maand dus een keer bellen of er gedekt is en in januari weten we dan of het is gelukt. Het is dus allemaal wat pril.
StalMelyn schreef:Altijd Jack Russells gehad maar stap over naar de Norfolk Terrier (mits alles goed gaat). De huidige Jack Russells staan mij om verschillende redenen minder aan en de Norfolk ken ik al. Echt hele leuke hondjes maar minder bekend en weinig fokkers dus lastiger aan te komen.
StalMelyn schreef:Die opmerking kreeg ik ook altijd op mijn Jack Russells
fannetje schreef:Belonings gericht werken is wel een pre, maar ik denk dat Kiwi bedoeld dat er juist naar praktijk dingen geoefend worden. Dus dingen die je nodig hebt en die pup nodig heeft in de dagelijkse praktijk. En dat het niet alleen om de zit en af gaat, maar meer hoe je een pup begeleidt en hoe je dingen aanleert.
Melissa, zo gaaf die sneeuwfoto's. Ik hoop dat wij ook nog sneeuw gaan krijgen.