Jackrussell liefhebbers!

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nolicapri

Berichten: 1632
Geregistreerd: 24-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-21 13:35

Echwel schreef:
Zie echt toppertjes voorbijkomen

Fietsen jullie er ook mee?


Vanaf welke leeftijd kun je het beste beginnen met fietsen ?

Nolicapri

Berichten: 1632
Geregistreerd: 24-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-21 13:36

venga schreef:
Veghel :)

Ik ben met Loki bezig met de beginnerscursus Agility, of behendigheid. Ze vindt het super leuk, en ze luistert dan best goed.
Na de puppycursus hebben we EG1 gedaan.
Zijn jullie ook bij een hondenclub?



Leuk! Wat zijn jullie lekker fanatiek!
A.s zaterdag hebben wij onze eerste puppy cursus. Ik ben heel erg benieuwd.

Pluttersput

Berichten: 15020
Geregistreerd: 11-09-05

Re: Jackrussell liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 13:42

Beginnen met fietsen wordt altijd pas aangeraden vanaf 1 jaar. Dan zijn ze uitgegroeid over het algemeen :) en dan rustig opbouwen.

Echwel

Berichten: 12538
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Raalte

Re: Jackrussell liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 14:04

Bj mij zaten pups in het mandje en als het effe kon liet ik ze wel los lpen met de anderen..
Vanaf een maand of 10 wilden ze bij de groten horen, dus mochten ze agf en toe kleine rechte stukjes, tempo aangepast, naast de fiets..

Ze vinden het nog steeds heerlijk, alleen de ene met 8 kan meer dan degene van 6 omdat de laatste wat heupprobleempjes heeft enz
Dus ipv 25 tot 30 km naast de fiets gaan ze nu vooral los ernaast mee en meer in het mandje

Nolicapri

Berichten: 1632
Geregistreerd: 24-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-21 19:53

Echwel schreef:
Bj mij zaten pups in het mandje en als het effe kon liet ik ze wel los lpen met de anderen..
Vanaf een maand of 10 wilden ze bij de groten horen, dus mochten ze agf en toe kleine rechte stukjes, tempo aangepast, naast de fiets..

Ze vinden het nog steeds heerlijk, alleen de ene met 8 kan meer dan degene van 6 omdat de laatste wat heupprobleempjes heeft enz
Dus ipv 25 tot 30 km naast de fiets gaan ze nu vooral los ernaast mee en meer in het mandje


Een fietsmand wil ik ook nog aanschaffen. Tot nu toe wandelen we, loopt zei kleine stukjes en voor de rest til ik haar op.

Pluttersput schreef:
Beginnen met fietsen wordt altijd pas aangeraden vanaf 1 jaar. Dan zijn ze uitgegroeid over het algemeen :) en dan rustig opbouwen.


Oke, dan duurt voor ons dan nog een jaar.