Immanuela, irky is een schatje zeg!
Noox, sneu dat je haar wegdoet, hopelijk vind je iemand.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heb je een foto van papa en mama? 

noox schreef:Niemand hier die verder ook eens een konijntje heeft herplaatst en nog wat tips heeft?:)
Ik heb de facebook pagina bekeken, dank je wel! Zal daar een oproepje zetten.
ik type, doe dan mn toetsenbord weg en naar onder kijken wat iedereen heeft getypt 

Es_ther schreef:Oeh, Esther is een leuk konijn. Komt vast door de naam!

er zijn wel knappe beebs uitgekomen hoor!
jolmer20 schreef:Haha jij bent bevooroordeeld hahaha Esther!
Ja tuurlijk Idylle!
Mams Doodles:
[ [url=m/GHYkQm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/c5iSkH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ye3ZPm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IFBNhM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Paps Banjer:
[ [url=m/HitpxY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gtZtMv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Knb8UI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wOPz80.jpg]Afbeelding[/url] ]
) mee!
en dat verblijf zo super gaaf! Wist helemaal niet dat dat kon zo samen met vogels maar ziet er gezellig uit!

wat een werk dat kammen
vind ze dat niet erg? 
en wat een gedoe zeg steeds met de beebs naast de nestjes. Gelukkig gaan ze verder wel goed, maar wel steeds spannend
sorry als ik iemand oversla
jeetje maakte me wel ff zorgen hoor, hoopje ellende was hij. Ter plekke in slaap vallen. Zo suf en levenloos, maar hij hupst weer rond in z’n ren en is weer op onderzoek uit! Nu ook echt zelf weer goed eten en drinken dus ik ben blij!
“Gelukkig” ben ik zelf een jaar geleden ook geopereerd en voor het eerst ooit onder narcose geweest. Ik weet nog dat ik echt een weekje goed vd wereld ben geweest toen
dus ik weet letterlijk ongeveer hoe hij zich voelt. Dat random in slaap vallen elke keer had ik ook de eerste paar dagen
dus we houden het bakje er maar even in haha.
dat lukt me niet

als vriendin binnenkort weer eens langskomt maar even samen doen, zij doet het altijd bij haar konijnen.