Wijslander schreef:Jammie! Wij koken ook altijd een stuk biologische runderknie of heup mee, dan wordt de bouillon haast puddingachtig van de hoeveelheid gelatine erin. En mergpijp, ook boordevol gezonde stoffen!
Wat is ze toch schattig op de foto in de werpkist, met die grote oogjesVolgens mij wilde ze daar iets duidelijk maken?
Die gelatine haalt ie ook uit kippenbot. hij is inderdaad net drilpudding. Maar nu in de vriezer zie je daar weinig meer van

En hierbij kies ik voor gemak. Ik heb botten in de vriezer die van zo'n rauw vlees bedrijf komen maar daar staat duidelijk bij niet geschikt voor menselijke consumptie. En deze kippetjes komen uit de supermarkt. En dan kan ik gewoon een hapje pakken voordat ik t geef aan haar zodat ik zeker weet dat t niet te heet was.
De vorige keer had ik ook een hele pan opgezet en dat was dus aan t eind van de dag bedorven

Dus nu gekozen voor kleine porties

Ik wilde even dat ze lief keek. Want ze ging gelijk plat liggen om geaaid te worden maar in combi met dat vetbed zag je haar dan niet meer

Daarna ben ik er maar even bij gaan zitten om te kriebelen