Hard work pays off A Milky Miltank wordt officieel ons nieuwe gezinslid.Haar naam is Mazikeen, oftewel (voor agility) Maze.

In Februari komt verhuisd ze naar ons en dan zorgt ze vast voor genoeg vermaak totdat Dana loops wordt.
De wachtlijst van Dana is ook zo goed als vol, ik neem nog enkele 'reserve' mensen aan maar dan zit ik op de absolute max.
De mensen die mij gemaild hebben en waar ik contact mee heb gehad waren allemaal erg open en leuk, ben dus benieuwd hoe dat verder gaat uitpakken. Vanwege de aanhoudende lockdown een aantal mensen die wilde videobellen om kennis te maken, ook erg leuk, het geeft toch een beeld van iemand.
)
Haar familie overigens ook niet, gisteren met fokker geappt en die zit ook op hete kolen te wachten tot er een teef loops wordt, haha! 

Die gaat dus ook nooit meer uit elkaar.
Ik moet er nog een frame voor bouwen om hem in te hangen, dat frame combineer ik met allemaal andere dingen die ze kunnen ontdekken.
Je bent uiteraard ook altijd hier welkom maarja, dan moet je er wat voor over hebben in de auto.