sterkte met het afscheid van Klaaz Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wat een heerlijke beestjes. De donkere kwam vrij snel bij mij zitten en ging niet meer weg, na een half uur lag hij op mijn schoot te slapen
Al zullen we ook nog wat met ze te stellen krijgen denk ik zo 
Citaat:Dag lieve Klaaz. Vandaag hebben we je mogelijke opvolgers ontmoet. Ik vond het best wel raar, om mijn hart wat open te stellen voor ze, want het gat in mijn hart is nog groot. Maar weet je Klaaz, ze kunnen dat denk ik wel een beetje opvullen, zodat ik meer met liefde op jou terug kan kijken dan met verdriet. Want Klaaz, ik zou er alles voor over hebben om jou nog een keer te knuffelen, te zeggen dat ik van je hou, maar dat kan niet meer.
Ik hoop Klaaz, dat je ze niet gaat pesten als ze hier komen. Ik weet dat je niet van andere katten houdt, maar ook jij moet jouw plekje los laten. Jij hebt nu een plek waar je heerser bent over de zon, dag en nacht.
We hebben denk ik waardige opvolgers gekozen, en als je ze dan komt plagen, leer ze dan maar een beetje om te worden zoals jij. Want Klaaz, als ik maar een beetje van jou in hun terug zie, dan zie ik jou. Dus hopelijk tot snel.
We kunnen niet wachten
Maar tegelijkertijd is het nog een mooie tijd om het verdriet om Klaaz een plaatsje te geven.