Jackyyb schreef:Mooi gemaakt hoor!
Dank je wel
.
Pandora2 schreef:Jammer van dat nachthok !
Ben benieuwd naar jullie eigen fabricaat ! Alles wat je zelf doet, doe je beter

Ja, echt balen hoor... Het was best een duur hok. Maar wat je zegt, gewoon zelf doen dan is alles meteen helemaal naar wens. Het hok wordt houtkleur met zwart
.
Shenavallie schreef:Hier alleen een heel dun laagje vlas, meer om de drollen makkelijker uit de stal te halen. Ze zitten alleen 's nachts in stal op de rand en komen alleen op de grond als ze wat willen drinken. Verder lopen ze de hele dag met z'n tweetjes buiten te scharrelen op het landje en in onze tuin, samen met de pony's. Dus ook daarvoor hoef ik geen dikke laag vlas te gebruiken (en anders zitten ze bij de pony's in stal als ze overdag willen schuilen). Ik heb in het begin nog wel eens stro geprobeerd, maar dat werd een bende. De drollen kreeg ik er slecht uit en ze bleven ook lang klef (op het vlas drogen de drollen snel in, is mijn ervaring tenminste). Ook had ik daardoor veel meer volume in de groenbak, doordat ik veel stro moest weggooien. Vlas bevalt mij het beste!
Goed te weten, dat was precies mijn gedachte voor wat betreft vlas, alles droogt in. Voor vlas wilden we sowieso gaan dus, alleen in de nestkasten komt stro. En voor de leuk een keer een plak in de ren
.