xDenies schreef:Hoppit, super interessant. Ik weet alleen even niet op de site waar ik moet kijken? Ik ga eens zien of ik het kan uittesten!
Was maar even snel om een voorbeeld te vinden van wat ik bedoel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:Hoppit, super interessant. Ik weet alleen even niet op de site waar ik moet kijken? Ik ga eens zien of ik het kan uittesten!
AnnickT schreef:Jouw bakken zijn echt supergaaf! Hoe hoog doe jij de bodembedekking op het hoogste punt? Dit ziet er namelijk heel hoog uit, maar geen idee of het echt zo hoog is, haha.
Hoppit schreef:Was maar even snel om een voorbeeld te vinden van wat ik bedoelKen de website verder ook niet, zal wel voor echte laboratoria zijn. Van wat ik nog uit mijn cursus proefdierkunde herinner was het met name donker oranje en rood dat ze niet zien. Dus als je iets doorschijnend oranje-rood-bruin hebt, kan je wel lekker naar ze gluren maar hebben ze het idee dat ze lekker hun eigen ding aan het doen zijn
xDenies schreef:AnnickT schreef:Jouw bakken zijn echt supergaaf! Hoe hoog doe jij de bodembedekking op het hoogste punt? Dit ziet er namelijk heel hoog uit, maar geen idee of het echt zo hoog is, haha.
Iedere ladder is ongeveer 7cm(behalve die grotere) dus er zit minimaal 21cm in. Maar ik doe het eigenlijk niet nameten, ik probeer zoveel mogelijk kwijt te kunnen. De bakken zijn 40cm hoog, dus voor mijn gevoel zit er wel meer in dan 21 cm, haha![]()
Dankjewel voor je compliment!
cp112 schreef:Wat is eigenlijk goed qua voer? Ik heb nu zo'n gewone meng mix maar geen idee eigenlijk of dat nou goed is ofniet. Hij eet wel alles op. Wel eerst de lekkere dingen uiteraardmaar uiteindelijk netjes alles.
Feedback mag altijd hoor.
yakari123 schreef:Ja eigenlijk wel zonde dat ik het altijd zo simpel heb gehouden terwijl je er zo veel leuke dingen mee kan doen. Het hok is zo uit mijn hoofd ongeveer 110 x 55 x 45 cm.
Ja die webshops zijn wel fijn inderdaad. Denk wel dat ik alles los ga bestellen. Nog even kijken wat precies het voordeligst is.
Is zo’n loopschijf eigenlijk wat? En dan als totale vervanging voor het wiel, voor beide gaan of gewoon allebei niet?