Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xoranlover schreef:Lau schreef:Misschien kan ik het hier vragen,
Ik zoek een britste korthaar fokker maar die heb ik hier nog niet voorbij zien komen. Maar misschien weten jullie wel iemand.
In welke regio? Ik ken er genoeg in Limburg en brabant.

Dus het word tijd om een naam te bedenken 

xoranlover schreef:Ik heb pas kittens in augustus als het lukt. Dan vanaf september zou je wel kunnen komen. Is wel een stukje verder weg. Dus als het te ver is snap ik dat goed.
 Lau schreef:xoranlover schreef:Ik heb pas kittens in augustus als het lukt. Dan vanaf september zou je wel kunnen komen. Is wel een stukje verder weg. Dus als het te ver is snap ik dat goed.
Ik heb een studenten ov en vind reizen geen probleem![]()
En het lijkt mij zo gaaf om een keer andere katten als mijn eigen katten op de foto te zetten.

wij hebben sinds een paar jaar een cattery met Burmezen♡ Cattery 't Summum. Ik ben net aan mijn laatste nestje voorlopig omdat we dit jaar eindelijk eens een grote reis wilde maken... niet dus 

(won met 4 mnd oud best over all) zij komt uit oostenrijk.xoranlover schreef:Oeeh welkom! Heb je foto’s? Ook van je aby’s? Hoe heten die?

Alle kittens zijn verkocht op 1 na, een superknap katertje genaamd Bad Ass Prince 
  Hij komt samen met Slash in zijn buitenverblijf als gezelschap. Slash word onze dekkater en dat is waar wij ons nu op gaan focusssen. Sinds gisteren is de buitenren af. Hij vind het leuk maar protesteert af en toe nog wel met luidkeels gemiauw ( sorry buren 
  ) Maar hij begint al te wennen. Vananvond willen wij hem er definitief plaatsen en mag het zijn plekje worden