Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ook foutje...
. Na een paar jaar zag ik bij het optillen iets roze uitsteken en ik met mijn (misschien te slimme hersenen) dacht dat ze misschien een soort prolaps had (ja heel knap voor iemand van 8 die dat denkt). Dus ik in complete paniek naar mijn moeder gerend en zegt ze: "Lieverd, ik denk dat Nibbles een 'hij' is
". Nou ik was boos! Want ik wilde een vrouwtje
.
Ben heel benieuwd naar de kittens.
Hij werd omgedoopt tot Guus. Naar Guus Geluk.

gelukkig maar !

mijn andere poes is heel rustig en ligt er bij in de buurt net alsof ze het weet. Ik ben best een beetje zenuwachtig maar denk dat het wel goed komt. Echt lang gaat het niet duren. Ze zou morgen ong 9 weken zijn.. tepels zijn echt groot en aan de “achterkant” zie je al dat het wat open staat.
. Sta je daar met je goede gedrag
. Konden we weer mooi naar huis (grijze niet laten steriliseren. Dat doe ik alleen als het echt nodig is ivm het nog best een ingreep kan zijn).
.
gaby12 schreef:Als ze echt dag 68/69 van de dracht is zou ik zeker even telefonisch overleggen met de DA of je nog tot morgenvroeg kan wachten en dan actie ondernemen.
Je kan de datum verkeerd hebben maar er zou ook zomaar iets aan de hand kunnen zijn van binnen met de kittens waarom de bevalling niet op gang komt, je maakt je terecht zorgen