Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Melyoramel schreef:De mijne bleef zeker tot aan 1 jaar en wat maanden verkleuren, dan weer lichter, weer donker en weer lichter xD
Zun koppie is lichter gebleven maar zijn rug en flanken zijn echt zwart geworden. En zijn flanken waren eerst lichtbruin-donkerbruin en zwart-lichtbruin-zwart.

De schutting mee gepakt die de eerste keer akelig was maar daarna zo snel genomen werd dat ze amper stil kwam op het raakvlak. Toen nog donkere tunnels waar ze echt even de weg in kwijt was maar ze vloog me aan toen ze mij in zicht had, en de kattenloop nog eens die ze mega netjes deed

Suusjepluus schreef:Wow die is al groot geworden! Wat een mooie witte vacht heeft ze op haar pootjes zeg. Misschien willen de honden wel een potje multiplayer doen?

We hebben zelfs nog even overwogen om een nestgenootje van Lilith in huis te nemen maar vanwege de maat toch niet gedaan. Volgende maand komt een kleine bruine krullenbol bij ons wonen. Dus over een half jaar heb ik zelf een kleine krullenbol die ik eigenlijk niet wil scheren
Bij Lana was de eerste keer ook wel heel erg wennen, hadden we ineens een smal hondje.