Weet nog dat ik jaren geleden ook kwam voor een echo. Had me zo verheugd op pups. Arts moest zoeken en kijken en nog meer zoeken en kijken. Verdict: niet te zien!! Niet drachtig! Hond weer op de grond, maar ze vond het zo sneu voor me ( keek blijkbaar nogal beteuterd ) dat ze nog een poging wilde wagen. En ja hoor, daar zag ze ineens anderhalve pup haha. Uiteindelijk waren het er 4. Een ervaren fokker vertelde me dat ze nooit een echo maakt, maar aan de tepels kan zien of de teef in kwestie draagt. Tepels worden met een week of 4 roze.
Bij de katten keek ik inderdaad ook altijd naar de tepels, roze = drachtig. Maar goed we gaan er maar vanuit dat ze leeg is. De reu zijn goedje zal getest worden en dan zien we wel hoe verder
Balen weer! Hopelijk of fout gekeken of de volgende keer raak.
Van
Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-20 14:36
Zo ik kan eindelijk dit topic uit het stof trekken met goed nieuws
Roek is drachtig!
Niet van Sherlock helaas. Nadat hij nog een andere teef gedekt had en ook die leeg bleek steeg het vermoeden dat het aan hem lag. Dus besloten het met een andere reu te proberen.
Estevao is een Zwitserse Witte Herder heel wat anders dus
Ik volg dit topic mee, wat onwijs jammer dat het met de andere hond niet was gelukt. Fijn dat ze nu wel drachtig is en het is een knap koppel samen! Ben erg benieuwd naar de pups. Wanneer is ze ongeveer uitgerekend?
@GreaseMonkey helaas word er met zijn andere Tamaskan kinderen niet verder gefokt dus hopelijk kunnen we met dit nestje zijn genen voor de Tamaskan behouden