Bij iemand anders, om zelf te houden heb ik liever schapen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
fenja schreef:Heb je wel oornummers meegekregen voor in de oren van de geiten. Anders kan je bij een eventuele controle de grootste problemen krijgen. En die zijn niet grappig.
Gisteren sprong Paulette zomaar op me (en echt springen dan) nu is dat allemaal nog niet zo'n probleem, maar als ze straks dubbel zo groot en zwaar is, mag ze dat toch echt niet meer doen
) dat heeft natuurlijk ook zijn voordelen

s_v schreef:Haha Kuggur, ik vind ze geweldig, zijn zo'n bijdehante en nieuwsgierige beestjes, een schaap is veel rustiger (denk ik?) dat heeft natuurlijk ook zijn voordelen
s_v schreef:De dames krijgen echt praatjes nu, tijd om aan geiten opvoeding te beginnen zo te zien
Walter vind het nog steeds bijzonder gezellig bij Pauline en Paulette
[ [url=m/sHCOD9.jpg]Afbeelding[/url] ]
En hier wordt onze foto ingenomen door een nieuwsgierige Pauline![]()
[ [url=m/XAMPJT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kuggur schreef:Ik vermoed eerlijk gezegd dat ik daar óók schaap/lam prefereer![]()
( maar eerlijk gezegd niet zoveel ervaring met het eten van geitenvlees dat ik daar een goed oordeel over kan vellen)

Dat vraagt om een paar foto's, tenminste, als jij dat wil delen met ons natuurlijk!

Opvoedingscursus kan morgen dus ook van start gaan

Zo kan ik ze binnen en buiten zetten samen met de paardjes
...
Die ene die bij jullie was gaan vliegen met de storm? (of wat dat niet die van jou en haal ik je door elkaar met iemand anders?
)

vroeger liepen wij ook altijd met onze geiten, gewoon aan een hondenhalsband. Zeker prima te doen als je het jong aanleert
Het is maar voor de foto, want ze zijn wat te groot... Maar het staat zo schattig