Toen ik zelf tijdelijk naar het buitenland verhuisde mocht mijn kat bij mijn vader wonen en zijn je-weet-wel kater.
Dit ging vanaf het begin erg goed maar we merkte dat Marvin (mijn kat) erg jaloers werd, zodra Mug (vader zijn kat) op schoot kwam liggen kwam Marvin er direct tussen en ging daar liggen.
Ze konden prima met elkaar opschieten, speelde samen, sliepen samen maar Marvin begon onwijs te sproeien op persoonlijke bezittingen. Wij dachten eerst aan blaasgruis en is op een speciaal dieet gezet maar dit mocht allemaal niet baten.
Ook mijn vaders zijn lievelingsplek op de bank moest gekenmerkt worden met Marvin zijn sproei

Daarna ben ik weer terug naar Nederland verhuisd en kwam Marvin weer bij mij wonen, hij heeft niet meer gesproeid tot de buren een katertje kregen waar Marvin mee speelde en in de zomer wel eens naar binnen sloop.
Het zijn super goede vrienden maar zodra iemand zijn terretorium betreedt sproeit hij alles onder, helaas is de buurkat vorige week doodgereden en merk ik aan hem dat hij hem nog zoekt.
Maar hij sproeit niet meer...
Overigens hebben wij ook nog een poes in de buurt rondlopen die wel binnen mag komen en dan sproeit hij niet. Het is dus een echte macho en wilt geen andere kerels over de vloer

Dus ik zou zelf voor een poesje kiezen!