Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Granoek schreef:@ craiester dat brugje lijkt echt HEEL veel op een brugje waar ik altijd ga wandelen. Je bent niet toevallig ook Limburgs (BE)? Want die baggermolens op de eerste foto heb ik ook in m'n achtertuin
eponine schreef:In mijn beleving waren de bonte altijd qua karakter het liefst, en de zwarten hadden de meeste vachtverzorging. Vooral veel plukwerk. Noor14, wat is de kennelnaam van je moeders kennel? Misschien heeft ze mijn moeder nog gekend, of fokt ze nog niet zo lang?
belle_boef schreef:Maar zelfs al zijn de rode dominanter dan is dat toch geen probleem. Het is niet dat het omdat ze rood zijn ze opeens staatsgevaarlijk zijn of moeilijk opvoedbaar. Je hebt als eigenaar zelf in de hand hoe de hond wordt.
Ceetje_bokt schreef:Granoek schreef:Eponine, ken jij de Korden lijn? Kun je er wat meer over vertellen?
Onze Bluts komt van bij Kordenoord
Even nieuwsgierig: Wie is de moeder van jullie Bluts?
@Picasso: kijk eens in het bericht hierboven: ook positief over Bart van de Kordenoord
Ceetje_bokt schreef:De mijne stoten wel graag eenden op, maar zijn bang van babyhaasjes. In het bos kunnen ze prima los, lopen nooit weg en gaan niet achter wild aan.