Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Elias93 schreef:Oh ik weet niet of het een ras dingetje is of niet maar die van ons kan niets vangen uit de lucht
Of het nou een bal of koekje is alles moet eerst de grond raken voor hij duidelijk kan ziek waar het is. Wat ik ook wel kan snappen met zo'n neus
primera schreef:hey ik ook (shows enz geen twee reuen). Waar komen jouw honden vandaan?Ben wel benieuwd welke fokkerik heb zelf een standaard bullterrier reu, heb 2 standaard reuen gehad samen (ja ja echt, ging geweldig goed samen) . Maar wel vroeg zeg dat je je keuze moet maken, ik heb ook shows gelopen dus ken er wel een hoop.
spatter schreef:Hey leuk! Die komt volgend jaar in ons clubblad te staan met haar bulletje en doggydanceIk wil dan wel even melden dat bij mij op de les een vrouw dogdance doet met haar bull en ze zijn nog goed ook, vallen regelmatig in de prijzen op wedstrijden.
Dus ze kunnen wel degelijk een hoop leren al doet haar hond vaak andere truckjes als de meeste honden.
Hij kan bv goed springen, 4 poten omhoog en als hij turnt of twist gaat dat ook lekker onbehouwen zodat de eigenaar wel moeten zorgen dat ze niet getackelt wordt![]()
https://youtu.be/t_VepepoSE0
Filmpje van haar waar hij helaas niet heel fanatiek is , was haar 2de optreden die dag en het was behoorlijk warm.
TS wat een droppie
LoesLucky schreef:hey ik ook (shows enz geen twee reuen). Waar komen jouw honden vandaan?[/quote]
primera schreef:LoesLucky schreef:hey ik ook (shows enz geen twee reuen). Waar komen jouw honden vandaan?