NH_ELF, wat een prachtig beessie zeg! En het mandje is al goed gekeurd, daar kon je lekker in liggen is gebleken

emily, ook al zo'n mooi dier!

Spatter, wat leuk! Ik ben heel benieuwd wat voor sport hij straks leuk gaat vinden. Hij gaat sowieso zwemles krijgen, dus die sport kunnen we alvast afvinken

Kimberley, jup, that's me

Lien, als mede corgi fannaat kan ik dat compleet begrijpen

Claudia, Ahw, mooie Jazz

-
Nou, hier dan vandaag

Vanmorgen vroeg om 8 uur vertrokken we richting Soest. Een rit van ongeveer 1 uur en 3 kwartier, waar we achteraf maar anderhalf uur over hebben gedaan vandaag. Het zat ons mee, alles reed heerlijk door

Eenmaal aangekomen werden we al begroet door het ontvangstcomité. De vier overgebleven pups, Ariël en Bindi lieten duidelijk merken dat er bezoekers waren. Na een kriebelronde zijn we lekker neergeploft op de stoelen, om te gaan genieten van een bakje koffie in het zonnetje. De pups speelden nog lekker, en vielen vervolgens onder de stoelen in slaap. Echt heerlijk

Toen was het moment aangebroken...contract ondertekend. Ik heb nu écht mijn eigen pupje!

Na het korte afscheid, kwamen de tranen. Dat was wederzijds, want toen zij ging, moest ik ook

Eerst was hij nog wat onwennig, lag veel te piepen. Na een kwartiertje ben ik begonnen met hem op zijn neusje te kriebelen, waarna hij in slaap viel. Ongeveer een uurtje later werd hij weer wat wakker en begon weer te piepen. Aangezien hij al heel goed aan kan geven wanneer hij wat moet, hebben we besloten de benen te strekken bij een tankstation en hem vervolgens maar meteen uit te laten. Ja hoor, dikke plas

Het tweede deel van de reis was rustig, meneer lag in een coma

Na een uurtje thuis te zijn geweest, gingen we nog even op pad. ''Kleding'' shoppen

Meneer is trouwens een best baasje hoor...jeetje. Hij was wat moe (logisch natuurlijk

Thuis heeft hij nog heerlijk liggen pitten, spelen, eten, pitten, rondje lopen, nog meer pitten, en ontdekt dat onze katten gezellig zijn

Momenteel ligt hij weer in de bench die nu op mijn kamer staat. Op de bank slapen lukt nu niet in verband met een verjaardagsfeest van mijn vader, maar gelukkig is de bench makkelijk te verplaatsen