Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaus schreef:Ben je niet bang dat deze eerste generatie pups hun wolfkleurige vacht verliest? Is die er weer terug in te fokken door er meer Tamaskan in te mengen later?
En hopen jullie vooral meer karakter of meer uiterlijk van de Groenendaeler erin te fokken?
Thesserd schreef:Kwestie van smaakHeldere uitleg Van!
Maar; Ravi te breed? Poeh haha, dat vind ik juist mooi. Waarom willen jullie smaller? Niet alle wolven zijn smal toch
Van schreef:Thesserd schreef:Kwestie van smaakHeldere uitleg Van!
Maar; Ravi te breed? Poeh haha, dat vind ik juist mooi. Waarom willen jullie smaller? Niet alle wolven zijn smal tochEr zijn ook zat die Ravi juist daarom mooi vinden maar het rankere word toch meer gewaardeerd
Door Ravi's bouw, zijn dikke volle vacht, krulstaart en korte neus met teveel stop lijkt hij teveel op een Malamute. Inara kan hem in die dingen mooi verbeteren.
Thesserd schreef:Zo zijn er meer hoor, die vinden Ravi juist helemaal geweldigVan schreef:Kwestie van smaakEr zijn ook zat die Ravi juist daarom mooi vinden maar het rankere word toch meer gewaardeerd
Door Ravi's bouw, zijn dikke volle vacht, krulstaart en korte neus met teveel stop lijkt hij teveel op een Malamute. Inara kan hem in die dingen mooi verbeteren.
Haha die punten die jij noemt zijn precies de punten die ik mooi vind ja. Ik vind Malamutes (en Akitas natuurlijk) dan ook erg mooi
Maar jullie doel is wel een wolf look-a-like toch?
Van schreef:Thesserd schreef:Zo zijn er meer hoor, die vinden Ravi juist helemaal geweldig
Haha die punten die jij noemt zijn precies de punten die ik mooi vind ja. Ik vind Malamutes (en Akitas natuurlijk) dan ook erg mooi
Maar jullie doel is wel een wolf look-a-like toch?
maar het doel is inderdaad wel een wolf look-a-like en dat zijn Malamutes/Akitas niet, al hebben die ook eigenschappen die wel bruikbaar zijn zoals de kleine afgeronde zijwaarts geplaatste oortjes die je bijvoorbeeld niet in herders zult vinden.