Wat super dat je de oudjes opvangt. Heel inspirerend, mij lijkt het namelijk ook heel leuk om gastgezin te zijn voor hondjes of katjes. Wie weet in de toekomst!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hij krijgt elke dag Loxicom (vloeibare pijnstiller) in zijn natvoer en zo gaat het prima.
en eist veel aandacht en knuffels en je kunt 's nachts zomaar een poot in je gezicht geduwd krijgen vanwege acuut aandachtstekort
ik heb eerst jaren opgevangen voor Zwerfkat in Nood, en die draag ik nog altijd een warm hart toe. Ik heb na een opvangpauze de overstap gemaakt naar Felix omdat ik daar simpelweg harder nodig ben, ze hebben verder geen opvanggezinnen die zorgkatten willen/kunnen opvangen, en Zwerfkat heeft op dat vlak gelukkig veel meer mogelijkheden.
de eerste DA heeft tanden/kiezen laten zitten die er toch echt uit moeten. Komende woensdag wordt hij geopereerd door mijn eigen DA. Ik heb er alle vertrouwen in, maar toch is het altijd een beetje eng met zo'n oude kat. Arme Grumpy, weeral narcose en herstellen na de operatie. Maar goed, daarna is zijn mond wel helemaal in orde en heeft hij daar geen last meer van.
hij kwijlt me helemaal onder en hij krijgt het niet geknuffeld

en dat is uiteindelijk toch het belangrijkste he. Moederlief wilde hier per se een raskat (iets met die zijn vaker lief
). Ik ben wel blij met die van ons hoor, hij is ook best lief, maar mocht ik mijn vriend later ooit zo ver krijgen om een kat te nemen -daar ga ik zeeeeer veel werk aan hebben- dan ga ik voor adoptie
heb eigenlijk al veel meer positieve ervaringen gehoord dan negatieve wat het gedrag van die katten betreft na plaatsing.
excuses
fijn dat je later toch voor een minder fortuinlijke kat wilt gaan! Die zijn inderdaad net zo lief als raskatten, en de opvanggezinnen of verzorgers kunnen je gewoon vertellen welke kat welk karakter heeft
wil je een ongecompliceerde knuffelkat? Vraag er gewoon naar! Wil je juist een schuwe kat die je de tijd moet geven om te ontdooien? Voor elk wat wils
of nou ja, eerst deze rotte dagen doorkomen.