En de mastiff kruising toen hij nog jong was:

Op schoot
Past echt wel
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
We nemen hem ook expres regelmatig mee van het erf, om hem sociaal te houden. Hij is ontzettend waaks en blijft keurig op het erf, gedraagt zich keurig tegen de paarden en de koeien. Het is alsof hij hier altijd al heeft gewoond, perfecte match
Nadeel van zijn formaat…hij past niet in mijn auto, tenminste, niet als het niet warm is, afgelopen zomer heb ik hem in mijn cabrio gezet, hij paste net op de achterbank, vond het geweldig 

Maar Truus is een heerlijk beest, supermakkelijk nemen we overal naartoe en is een echte allemans vriend. Zij was bedoeld voor op de manege bij ons, wel waakzaam maar niet dat ze gelijk iedereen opvreet! rockey schreef:wat voeren jullie je hond? die van ons krijgt brok en vers vlees.
geven jullie ook iets van supplementen bij voor de gewrichten?
nog 6 weken en dan mogen we onze pup gaan halen in duitsland!
Met de oudste politiehond 1, met de jongste agility. Alleen het ras en geslacht zijn hetzelfde, verder zijn ze compleet anders van karakter, dus ook voor andere activiteiten geschikt
Niet dat we het ooit ver geschopt zouden hebben. Een rottweiler zal het over het algemeen altijd afleggen tegen een border collie in de agility en tegen een mechelaar in de politietraining. Te zwaar gebouwd, te eenkennig, minder licht en wendbaar
Maar zeker geschikt om als hobby te doen!