Ja dat mag, fleur had last van sore hocks dit komt vaker voor bij grote rassen.
Helaas door de dikke vacht onder haar voeten heb ik het niet op tijd gezien en was het gaan ontsteken.
Toen ik het ontdekt heb ben ik naar de dierenarts gegaan en we hebben 1 jaar lang geprobeerd met van alles het te genezen ze heeft zelfs speciale schoentjes gehad.
Heb zelf tot in Amerika contact gehad om er uit te halen wat erin zat.
Div bloedonderzoeken gedaan zodat ik de ontstekings waarde in de gaten kon houden.
Regelmatig foto's gemaakt om te kijken of het bot niet aangetast was enz. enz. heeft me afgelopen jaar bijna € 1000,- gekost maar niets was me te veel voor haar.
Maar ze werd gewoon niet beter en na een jaar waren de voetkussens van de voorpootjes ook aangetast door het anders lopen.
En toen was het voor mij genoeg je zag het ook aan haar in haar hoofd was ze goed maar haar lichaam was op.
En heb haar op een leeftijd van 3 jaar moeten laten inslapen.
Zelf de dierenarts stond te huilen toen ze haar heeft laten inslapen.
Ze was echt alemans vriend en zo onvoorstelbaar lief en karaktervol.
En 7 maanden ervoor heeft haar zoon max een ongeluk gehad en een poot gebroken en heb hem toen zelf naar Hasselt in België gebracht en laten opereren maar max is niet meer wakker geworden uit de narcose.
Ik heb ze laten cremeren en staan nu hier in de woonkamer in een mooie urn waar ze weer samen zijn.
Nog een foto van fleur en max ze waren echt altijd samen soms op het kleffe af.
Hier was fleur nog helemaal gezond.

Fleur met aangepaste baby sokjes aan je kon echt alles met haar doen ze bleef gewoon in elke houding liggen.
Denk mede daardoor dat ze zo goed te verzorgen was hebben we het een jaar kunnen volhouden.

Sorry voor het lange verhaal.