Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lifaya schreef:Linkje doet het niet maar is dat die van 2 meter? Ik ben idd niet op ziek naar een paal due omvalt xD
Wat een knapperd zeg!

want je zal er geen spijt van krijgen. 
. Gek op water, huis op stelten, en om het af te maken sleept die van mij ook met van alles en nog wat (van pennen tot vuilniszakken
) en hij is gek op veters, haarelastieken, snoeren en kabels
. Daar krijg je een heeeel opgeruimd huis van. En ik heb inmiddels kilometers kabelgoot liggen. 

maar daar liggen de HTK'tjes meer in dan de Noor. Die vind het simpele paaltje van 70 cm genoeg
Ben dol op grote katten zoals Noren en Maine Coons, wij hebben zelf thuis ook twee schatten van een katten
Eentje die met mijn familie uit Rusland mee het vliegtuig in is geweest (Klein, Russisch mengelmoesje die in de kerk gevonden is
Toepasselijk, aangezien het de een van de grootste diva's is die je je maar kan voorstellen onder de katten, iets met dat ze denkt dat ze heilig is vanwege haar vindplaats ofzo
). De andere, mijn eigen kat, is een grote mengelmoes waar waarschijnlijk ook wat Noors bloed in zit. Althans, dat denkt mijn vader en mijn buurman die hem mee heeft genomen voor ons uit het nestje van kennissen van hem.
Al een naam?
Roepnaam word Gin of Ginny 
Toepasselijk
Vond het wel een leuke toepasselijke naam
ben ook wel heel blij dat zo totaal niet is zoals Puk, want anders dan word het echt alsof ik Puk vervang, en dat doe ik nu niet. Ik heb nu gewoon een totaal nieuw vriendinnetje