Als ik een grote bak neem en ik zet die beneden gaat mijn kat er bovenop zitten Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Als ik een grote bak neem en ik zet die beneden gaat mijn kat er bovenop zitten
De ene staat wel vlak bij de deur waar de hele dag mensen in en uitlopen en het is de deur naar de gang waar de buitendeuren op uit komen. De andere staat ook naast een deur, daar komt geen koude lucht van buiten langs, maar ik denk wel dat 's ochtends vroeg daar de zon kan staan. Heel zeker ben ik er niet over dus dat zal ik morgen even bekijken.
Ik ben aan het onderhandelen met mijn vader
Ik heb ook heel lang moeten zeuren voordat ik ze kreeg
Tenzij hij er alsnog allergisch voor is, dan moeten ze op mijn kamer. Maar ze mogen in principe beneden staan!
( tocht is slecht en veel mensen zorgt dat ze eerder tam worden mits ze dat nog niet zijn )
.
.
nog een van de redenen dat ik een gerbilarium wil
Maar dan moet ik eerst zeker weten dat deze verkocht is. Als bezigheid graven ze trouwens onder het loopwiel door, klimmen ze overal in en rennen zich suf in dat wiel.
Woensdag komt alles binnen en dan ga ik 's middags waarschijnlijk hier langs en fokker.
moest vanmorgen naar school om herkansing te maken, daarna om 3uur moest ik afrijden en heb m'n rijbewijs gehaald
Helaas kan ik hem dinsdag pas aanvragen en dan heb ik hem woensdag op z'n vroegst...
Gerbil.nl verkoopt zelf ook Gerbils ik heb gezien dat ze een leuk nestje hebben, alleen denk ik dat dat iets te ver voor je is
.
.
.
.
! Dan kan ik die nog leuk zelf tam gaan maken en ze goed leren kennen enzo
Als dat niet lukt vind ik dat natuurlijk ook weer niet erg, dan wil ik ook wel 2 volwassen gerrie's maar als ik een voorkeur kan uitspreken het liefst pups.
Tenzij je om de hoek woont, dan zou ik nog kunnen lopen