CupCakes_ schreef:Afgelopen nacht ging mijn moeder naar de wc en trof ze Jip in de keuken aan op de vloer, ipv in de bench. De bench was helemaal verschoven naar de eettafel ( dat is toch wel een meter of 2-3).
Jip heeft zich uit de bench gewurms (het onderste haakje zat niet dicht). Ze heeft hem even laten plassen en weer terug in de bench gedaan, alleen Jip raakte echt in paniek toen hij weer in de bench zat. Inmiddels was de bench een eind verbogen en voordat hij zichzelf echt zou verwonden heeft ze hem er uit gehaald en is ze op de bank gaan slapen.
Het vermoeden bestaat dat hij bang is voor de klappen die de konijnen tegen hun hok aangeven. Die zijn nu dus terug verhuisd naar m'n zus. Ik hoop dat het vannacht beter gaat, maar voorals nog is hij niet relaxed. We hebben vandaag de bench weer extra leuk gemaakt, maar ik gok dat we weer opnieuw bench training kunnen gaan doen..
Edit; 's nachts los in huis vinden m'n ouders niet echt een goede optie. Aangezien Jip soms nog wel eens wat sloopt.
[ [url=m/whYxtF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kan het niet zijn doordat het onderste haakje niet dicht was hij heeft gedacht ik kan er wel door en tijdens het wurmen in paniek is geraakt?
Lijkt me lastig om een hond die echt ergens van is geschrokken en dus nu de bench als eng ziet omdat weer goed te krijgen.
Ik heb er iig geen tips voor.
Hoop voor jip dat het niet te lang blijft hangen iig.
Een ren springt hij zeker uit?
Edit typ foutje ben nog niet wakker denk