Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lifaya schreef:Ja giardia is zeer hardnekkig... En het maakt een hoop kapot. Ginger die heeft 1,5 dag op i/D gezeten, soort van spoeling. Ze at vrijwel niks, maar dus ook geen diaree meer gezien. Heb haar nu puur enkel op porta 21 gezet, kijken of ik nu weer diaree ga vinden.... Ben benieuwd... Ik denk dat Ginger haar darmstelsel dusdanig is aangetast door de giardia dat ze er voor de rest van haar leven last van zal houden...
lor1_1984 schreef:Denk eerder dat 1 kattenbak te weinig is nog voor Ikke.
Beste is in elke ruimte 1 kattenbak en in grote ruimtes evt 2.
Met 1 kattenbak die (bijvoorbeeld) in de gang staat moet Ikke wel een grote afstand overbruggen als hij net boven zit ofzo terwijl hij nog maar een klein blaasje heeft.
Vaak voelen die kleintjes aandrang en moeten dan ook heel snel op de bak waar een volwassen kat wat meer tijd kan overbruggen.
Zorg intussen wel dat je de plasplekjes goed schoonmaakt met biotex groen, ecodor of stalfris.
Deze middelen breken de enzymen in urine af waardoor de geur echt weggaat.
Roosch schreef:Ik hou het in gedachten hoor, je bent altijd welkom!Maar eerst komt Limoen aanstaande november. Ben nu al benieuwd.
Oh een telefoonhoesje met foto van de katten wil ik ook nog es! Je brengt me op ideeën.
Roosch schreef:Ik hou het in gedachten hoor, je bent altijd welkom!Maar eerst komt Limoen aanstaande november. Ben nu al benieuwd.
Oh een telefoonhoesje met foto van de katten wil ik ook nog es! Je brengt me op ideeën.