Wendy_Komen schreef:Langstraat gekko's? Zijn volgens mij dag actief, en echte klimmers.
Ik denk dat jij langstaarthagedissen bedoelt? Ook een optie, wel wat minder opvallend kleurtje.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fenrir schreef:Doe mee met de actie om de positieflijst te hervormen zodat we onze huisdieren kunnen behouden en corrupte groeperingen zoals stichting AAP en de Dierenbescherming een halt toe kunnen roepen. Het enige wat je hoeft te doen is een mailtje te versturen:
https://www.facebook.com/groups/9272400 ... 599441011/
Het blijkt dat de vermoedens bevestigt zijn en de positieflijst is opgezet met als doel een zo kort mogelijke lijst te krijgen en zoveel mogelijk dieren te verbieden, zonder eerlijk en objectief onderzoek.
Hoppit schreef:Hahaha ik snap echt geen hol van die kleurgenetica-benamingen heMaar prachtige beesten hoor!
Heeft de retic een verwonding?
Fenrir schreef:Er is enorm veel mis met deze lijsten maar helaas volgen de meeste mensen het hele fiasco niet en zijn niet op de hoogte van het achterbakse gesjoemel. Dat er alleen zoogdieren op staan klopt, omdat het een zoogdierenlijst is. De rest volgt nog. Een poging van de anti-dierhouderij lobby om de kleinste groep qua houders ( = minste verzet, maar daar hebben ze zich wat op verkeken) eerst aan te pakken om zo makkelijker reptielen- en vogellijsten er door te kunnen drukken.