Veel plezier met suppen Jeanine

—-
Mona heeft net de 1 na laatste puppy les erop zitten, volgende week is de laatste. En vanaf 30 april gaat ze naar de brugklas

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
woepsie90 schreef:Dat is een flinke rit inderdaad Marlis! Succes en veel plezier morgen![]()
Veel plezier met suppen Jeanine
—-
Mona heeft net de 1 na laatste puppy les erop zitten, volgende week is de laatste. En vanaf 30 april gaat ze naar de brugklas
Warboel schreef:Oh Cody en z’n bro zijn zulke mooie kleuren![]()
Gelukkig dat hij niet meer mank loopt!
——
Aan de KVV voerders hier, heeft iemand ervaring met Pure Instinct? Wordt blijkbaar geen standaard premix aan toegevoegd, maar het wordt per smaak (kip, rund/kip en lam/konijn) geanalyseerd en aan de hand daarvan groente/olie/vitamines aan toegevoegd. Het klinkt heel goed, heb Ekowolf gevraagd of ik het volgende maand in de Freshbox mag proberenbenieuwd of het wat is!
Warboel schreef:Oh Cody en z’n bro zijn zulke mooie kleuren![]()
——
Aan de KVV voerders hier, heeft iemand ervaring met Pure Instinct? Wordt blijkbaar geen standaard premix aan toegevoegd, maar het wordt per smaak (kip, rund/kip en lam/konijn) geanalyseerd en aan de hand daarvan groente/olie/vitamines aan toegevoegd. Het klinkt heel goed, heb Ekowolf gevraagd of ik het volgende maand in de Freshbox mag proberenbenieuwd of het wat is!
x_Jeanine_x schreef:[ [url=m/WqP8Hc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het was weer heerlijk.
Wel een nat pak gehaald. Was de grens van de plank aan het opzoeken, wind vraagje en toen plons.
Nu binnenkort nog een les plannen en verder lekker oefenen met Yoshi
Het is wel een aanrader op wel echt op tijd te beginnen! Dan is het makkelijker te wennen dan te oud.
Honden van m'n schoonouders vinden het niks en die gaan het ook niks vinden.
kiwiwitje schreef:Warboel schreef:Oh Cody en z’n bro zijn zulke mooie kleuren![]()
——
Olie, vitamines en groente door ekowolf aan je fresh toegevoegd of aan t vlees zelf toegevoegd?
Maar nee geen ervaring mee sorry!
CupCakes_ schreef:Afgelopen nacht ging mijn moeder naar de wc en trof ze Jip in de keuken aan op de vloer, ipv in de bench. De bench was helemaal verschoven naar de eettafel ( dat is toch wel een meter of 2-3).
Jip heeft zich uit de bench gewurms (het onderste haakje zat niet dicht). Ze heeft hem even laten plassen en weer terug in de bench gedaan, alleen Jip raakte echt in paniek toen hij weer in de bench zat. Inmiddels was de bench een eind verbogen en voordat hij zichzelf echt zou verwonden heeft ze hem er uit gehaald en is ze op de bank gaan slapen.
Het vermoeden bestaat dat hij bang is voor de klappen die de konijnen tegen hun hok aangeven. Die zijn nu dus terug verhuisd naar m'n zus. Ik hoop dat het vannacht beter gaat, maar voorals nog is hij niet relaxed. We hebben vandaag de bench weer extra leuk gemaakt, maar ik gok dat we weer opnieuw bench training kunnen gaan doen..
Edit; 's nachts los in huis vinden m'n ouders niet echt een goede optie. Aangezien Jip soms nog wel eens wat sloopt.
[ [url=m/whYxtF.jpg]Afbeelding[/url] ]