Amber_anne schreef:Moet zeggen dat ik het eigenlijk al schandalig vind dat het zover is gekomen. Ook voor een ventilator is niet genoeg om ze af te koelen.
Heel internet staat vol met tips om ze af te googelen als je even zoekt op cavia en hitte.
Wij hebben ze al vanaf t begin op een koele plek gezet, mét ijspacks en mét komkommer enz, maar ze gingen steeds niet tegen de ijspacks liggen. We hebben alles gedaan wat we konden ook, voordat het al zover was.

Je mocht ook al niet met ze naar de dierenarts van je ouders toen er 1 onder de schurft zat en nu lees ik dat ze beide zijn overleden. Je had er een ventilator bij gezet en vraagt om nog meer tips. daarna ineens zeg je dat ze ook ijspacks erbij hadden om maar geen commentaar te krijgen....wat een verhaal weer....Echt triest dat er niet eerder wordt gehandeld en dieren weer de dupe zijn van mensen die denken dat ze deze hitte wel aankunnen. Waarom pas actie ondernemen als het al onhoudbaar is buiten en ook pas een dag nadat je eerste is overleden de andere binnen zetten. Sorry maar hier kan ik mijn klep echt niet meer voor houden, telkens je verhaal zo draaien dat het goed uitkomt voor je. echt geen respect hiervoor.